like sampai lebam,if not aku cepuk kang

29 October 2010

cikgu bercinta dengan Mal

darjah 6 semo owg bercinta kan??
adessss  monyet btol lahh!!
aku xpenah bcinta time drjah 6!!!
that means aku bukan monyet!!
salah seko monyet kawan bek aku lah...
hahahahah!!!(sory monyet)

DARJAH 6 (dalam kelas)
Monyet : Mal buat surat cinta.
Mal :bagi kertas.
Monyet : xdew kertas,pkai buku cukop nnti koyak lah 
Mal : pakai buku ape?
Monyet : buku math..
Mal : xnak aku ckgu Rohana xbg klu buku die nampak kurus..
Monyet : buku karangan A jew lahh...
Mal : kehadapan Monyet B,Monyet A rindu Monyet B,bilakah Monyet B mahu ketemu Monyet A?Blaa..blaa.blaa..
Monyet : dah balik lah..jom balik!!esok bagi aku aw surat cinta tuw.....
Mal : tutop buku karangan A dan balik...

(ESOK NYA)  
                                                                                                                                              
Cikgu : okeyy hantar buku karangan A semo..
Mal : selak beg dan hantar buku karangan A(aku x koyak wey surat monyet tuw)
Monyet : ehh mane surat tuw??
Mal : aku dah pass kat cikgu BM kita bg die bace takowt-takowt ayat tunggang langgang.
Monyet : weyy nape bagi sekali ngan surat tuw..
Mal : heyy monyet aku terlupe lahh...adesssss......

(ESOK NYA)
Cikgu BM : Mal jumpa saya kejap.
Mal : ye cikgu (buat muka x taurr ape-ape pon)
Cikgu BM : nak ngorat cikgu ka?
Mal : ehh xdew lah (eeee pleas jgn perasan ckgu)
Cikgu BM : ni surat cinta untok sape??
Mal : bukan saya punya cikgu(aku dah takowt gila)
Cikgu BM : jgn tipu.....
Mal : arrkk..arkk(aku diam aku xtaur nak jawab ape)
Cikgu BM : saya akn report bende nie kat Puan Rohana(weyy mati aku wey rasa mcm nak minom asid jew time tuw)
Mal : jgn lahh cikgu (nagis,,nagis)

(PETANG SIKIT)
Cikgu rohana : heyy ckap betol2x untok sape...
Mal : saye saje-saje tulis tuw cikgu kan buku karangan.........
Cikgu rohana : okey xnak ngaku saya akan baca dekat perhimpunan esok.....
Mal : cikguuu..jgn lahh!!!!!(aku rase mcm nak terjun bangunan wey)
Cikgu rohana : okey cikgu x baca tp ckgu simpan surat nie,,dah balik kelas..
Monyet : wey cikgu Rohana pnggil nape wey...
Mal : (haram + CIBAI punya MONYET)!!!!bukan nak tolong aku!!

(ESOK NYA)
PERHIMPUNAN TERGEMPAR!OLEH CIKGU ROHANA!!!
weyyy nak nagis wey time tuw!!!!cikgu ckap xnak bace kat pehimpunan!!!
tp asal mcm WTF sngat!!!!aku lihat adew kertas kat tangan die!!
(sape adew pisau cepat bunoh aku,aku xnak ikowt pehimpunan nie)
aku tengok cikgu,,cikgu tegok aku!!
saling bertentangan mata..
dari mata turon ke hati!!
hati AKU berkata CIKGU TOLONGLAH SAYA CIKGU!!!
hati aku berkata dan hati cikgu menerima..
die xbaca gempar jew tuw!!!!

LEPAS PERISTIWA TU!!
SEMO CIKGU PANDANG AKU MCM NAK NGORAT AKU
NAK SUROH JADI HUSBAND DIOWG!!!
ADESSS!!!CEPAT BTOL BERITA TERSEBAR KAT KOLAH!!

AKU BENCI MONYET!!!
monyet jijik
geli aku tengok..



No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket