like sampai lebam,if not aku cepuk kang

24 October 2010

final ito ape?

ouchh munggu depan budak2x uitm final exam an???hahahahahhaahah!!!!padan muke korang!!!!
okeyy memandangkan korang akan berfinal exam so aku adew azam baru!!aw aw!!!!ngerrrr!ehh kenape korang final exam aku plak nak berazam???ahhahahah!!!!anehh kan!!!tp lantak lah!!aku nak buat jugak azam aku semperna korang final!!!!!hahahhaa

azam baru aku semperna korang final seperti berikot:
aku akan rarely on9 Fb...
aku akan jarang main henset
aku akan update blogger............
 aku akan hadap buku sepanjang masa
aku akan banyak buat latihan terutama 
engineering survey
engineering science
engineering mathematics
application of engineering materials
weyy survey sngat membunoh!!!!adessss.............
ape-ape pon sekarang library sangat penoh
library bukak sampai pkol 11mlm an???
(ape kene mengena nie??)
okey lah kepada semua warga
diploma kejuruteraan awam 1A
(DKA1A)
doa kan yg terbaek untok semua aw untok final mggu depan
lepas final kite honeeymoonnn...
lepas tuw jd DKA2A!!!yahoooo!!!!!
ape-ape pon see pic di bawah aw!!!
TENGOK!!!
TOYOL TIDAK DIBENARKAN!!!!
pic ats nie mengigat kan aku dekat topek!!!!pagi tadi die buat prensentation dengan xbwak kad matrix.
mauurr en. zaim pandang die semcm....
Okey lah gtg .......bersedia untok melaksanakan azam sudah!!!!!
wish me luck!!!!
daaaa!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket