like sampai lebam,if not aku cepuk kang

27 October 2010

malangnye nasib aku

semalam tengah malam ingat nak letak lagu!!!!!ouchhh shitt!!!!laman mixpod xleh bukak!!tengok lah!!!!

pas tuw ingat nak tengok result PB dekat laman web kampus......
aku pon masok lah dalam login pelajar..
so aku pon click lah kat button login...
last-last kuar bnde alah nie.....
ohhh benci nya aku!!!!!!portal pelajar pon d tutop bagi memberi peluang pensyarah
untok proses keten result PB!!!!!!!!!!!!!!
portal pelajar tuw bukak 31/10/2010..
adessss mesti time 31/0/2010 tuw ramai gila org bukak kan portal pelajar...
mesti line bz nak mampos kan??adesssss!!!!nyampah nye aku!!!!!!
01/11/2010 aku adew paper plak!!!!!
adesssssss!!!!
tekanan tol lahh!!!!!
ape nak jadi nie!!!!!

2 comments:

SITI KAY SUAAIDI said...

jgn stress sgt time nk exam ni.

tips saya bagi tu dh dpt aplikasikan kt sini ek?

goodluck for your exam anyway.

aqmalazmi said...

ye yes....tip u bg tuw dah pandai d guna pkai!!hahahah!!thnkszzz.....
hahahhahahha!!!!okeyy wish me luck 4 exam okeyy

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket