like sampai lebam,if not aku cepuk kang

08 November 2010

BulanMadu(maniss)boleh?

final examination is over!!!yeahhhhh nak jerit boleh????
grrrr aku jerit dalam hati jew wey ta nak lah jerit depan-depan malu wey!!!hahahahahahaha!!!
perasan ta aku jerit dalam hati urr???sape ckap perasan mmg die gila!!!hahahhaha!!!
selama 2minggu aku merebus otak aku pada jam 4pagi(bile adew papaer jew)
!!!so sekarang dah tak perlu lagi!!!
tp paper tadi a.k.a last mmg mcm haram!!!!pecah otak aku pkirr wey!!!
agk ark!!!!adesssss!!!!tengah dok rebus otak tadi adew sowg lecturer nie datang die tnya
1A ke 1B??aku jawab APA??
die tnye 1A ke 1B??aku jawab APA??
aku mmg dah bengang ngan paper dtg lecturer tue brtambh2 lagi lah kebngangan!!
lain kali tnye lah KELAS DKA1A ke KELAS DKA1B!!!
adessss!!mai-mai 1A ke 1B!!!woii ingat ape kah hah!!adessss!!
and now
aku berada dalam mood HONEYMOON yeahh!!!
sampai bila aku honeymoon pon aku ta taurr coz aku pon ta taurr lame mane cuti sem aku nie!!
sampai bila-bila kowt cuti sem ni!!tp smpai bila-bila ur sampai bila??adesss
(ehh jgan fikir sangat ayat atas nie kalau pkir-pkir boleh gila)
(kalau gila jgn salah kan aku aw)
haahahhaha!!!!ehh aku mmg ta amek port pasal cuti okey(cehh tipu)hahahahha!!
kejap lagi aku nak buat jadual bagi honeymoon nie!!!!!
yeahhhh nak pastikan ianya honeymoon yg paling romentik
hahahahhahahah!!!!

p/s:aku mengharapkan honeymoon aku ini adalah honeymoon yg terbaik di antara yg terbaik!!!boleh?

1 comment:

faliq said...

SELAMAT HONEYMOON BEB...
hahahahahhaa

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket