like sampai lebam,if not aku cepuk kang

04 November 2010

sape nak hadiah dari paris??

sape nak hadiah dari paris??
ohh akak saya nak!!saya nak!!
hahahha
ohh mmg gedek kan aku!!!!!!
lantak lah nak gedek pon an!!!
yg pasti nye aku nak masok competition yg telah di anjor kan oleh
 blog si NADIA neh hah!!
name of competition is are 
awesome lah AKAK!!!!
siap adew pic segala bagai!!!!!!
hah nak tengok tak pic competition uRR??
taraaaa....
'Eiffel Tower Giveaway'
nice kan???
grrr!!!!
hadiah???
ouchh hadiah nye pon HEBAT!!!
hadiah di beli dari  Paris oleh Farah.
hebat lahh!!!!grrrr
hah!!and now aku nak tag kepada 3orang yg bertuah!!
hahahhhaha!!!
di harap kan saya menjadi pemenang yew AKAK NADIA!!!
hhahahaahahhahah!!!!!!!
lagi pon ini competition yg pertama saye masok nie hah!!!!!!!
ape-ape pon klu saye menang nnti akak bg taurr tau!!!!
hhahhahahahahah!!!!




No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket