like sampai lebam,if not aku cepuk kang

28 October 2012

KE-SABARAN :)



S-A-B-A-R

sabar dalam erti kata lain
Pijak-La-Kepala-Aku
Aku-Tak-Kisah-Pun-Sebenarnya
HAHAHAH
ok tak kelakar la.. cuma sekarang ni hidup dalam kehambaran..
seluruh perbuatan di kategorikan sebagai
HAMBAR
sedih betul.

hanya di kurniakan 10jari dan 2tangan
tetapi situasi yang hambar ini membuatkan aku terasa seluruh anggota tersebut berfungsi tanpa rasa jemu.
terasa juga macam nak bagi hadiah dekat diri sendiri..
biasalah sebagai tanda penghargaan dimana seluruh anggota badan ini berjaya mengharungi
detik detik hambar bersama orang-orang yang hambar.


penderaan terhadap otak apatah lagi...
rehat yang dikurniakan 4hari seumpama 4tahun.
terasa bersyukur di situ.
tiada yang lebih nikmat melainkan bercuti daripada masalah.
dan itu tersangatlah menggagumkan !


dikurniakan 24jam dalam sehari, itu pun sudah memadai
pernah juga otak dan semangat dalaman mengeluh,
tapi tak baik sebenarnya
24 jam tu dikurniakan pada kita untuk dipenuhi bukan untuk dikesali !


sekarang ni otak kiri dan kanan masing-masing
mempunyai misi dan tujuan masing-masing
otak kiri penuh memikirkan masalah,
manakala otak kanan pula penyelesaian masalah
cool bukan ?

9 comments:

cik eka said...

adoiiii

Cik Yatt said...

bzznyeeee

mieza said...

anggota badan saling bekerja sme..
great!

CekbOlat-bOlat said...

aku sabar membacanya . -.-

hewhew

mr.syazwan said...

bersabar sayang

#ehhh

haha

aini shahroni said...

pon boleh..
sabo je laaa
^___^

http://nurainishahroni.blogspot.com/

zul said...

what else i can say...SABAR JE LAH...

nway, salam kenal...

NisaAdnan said...

SABAR :) nice one dude!

Joe_Hans said...

ekh...ilang lar sabar macam nie.. hahaha... :)

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket