like sampai lebam,if not aku cepuk kang

24 September 2010

cicak,peti sejuk,konvo,dewan..EXAM??

okey pgi2x buta td ade exam!!so haku pon tnpa bekalan gua pon masok ke dalam Dewan Muadzam Shah....bertaburan lah sekalin pelajr diploma ukur tanah,diploma kejuruteraan awam,diploma perdagagan,diploma akauntasi.msok kedalm dewan untuk mcari tempt duduk...okey dudk!!so gua duduk!!! test2x kerusi "wahh empuk",,test2x meja''okey selesa",,aircond2x''okey sejuk''..tengok sebelah"okey gua xkenal die"..selak2x paper"okey ckop"....okey mula....1minit gua berangan dulu..kemudian buat...10minit kemudian gua rsa mcm duduk dlm peti ais...gua liht depan salahudin pakai sweater.arrrkkk mmg gua xtahan lah bile jawab exam dalm peti sejuk!!gua lihat kuku aku"okey sudah biru"..beberapa minit kemudian haku nak terkencing lah wey!!!!liht ats pents "Majlis Konvokasion Ke-5" mule lah haku berangn!!!!!!!!!!!!
okey haku xnak cite ap ku beragan......selak2x paper die tnya ape ito ''Halalan Toyiba" mampos gua ape die  ''Halalan Toyiba" tuw???gua jawab ''HALAL LAGI SUCI"woiii betol kew???sumph gua x taur!!!gua xamk arab lah time spm dulu!!!!okey selak lagi
"dua ekor cicak berlari-lari di atas syiling..kemudian kedua-dua nya terjatoh ke dlam kolam lalu mati"
apekh jenis air kolam tersebot??gua jawab air muntanajis*pon gua x taur btol ke ta*
soalan tuw buat gua berkhayal memikirkan cicak yg keriangan bermain lari-lari ats syiling..gua senyum2x dlm dewan.....gua pandng2x syiling dewan dengn harapn adew cick d ats sane.tp gua x nampk coz dewan muadzam shah sangat besar dan tinggi.....so dah ta taur nak buat ape gua liht2x jew lah orang sekeliling aku dgan suasana dewan yg indh ito sambil lihat adew x mnusia yg seyum sorang2x membaca soalan cicak!!!

2 comments:

adrinaqamarina said...

sempat ag berangan dalam dewan exam ke? haha

♥AQMAL♥ said...

berangan ito penting!!!hahahahhaa

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket