like sampai lebam,if not aku cepuk kang

30 September 2010

presentation wahai presentation

pandangan plan lecturer hall
ri ney dalam sejarah aku ponteng class safty!!!ouchh safty yg sengal2x ubi!!!!
entah ape2x lah kerajaan buat subjek safty ur!!!!!
konon2xnya safty kepada diri sendiri,safty kepada pekerja bawahan,n safty segala gabai!!!!!
kelas mula kol9 pg!!ahh mls aku pgy!!!!ahh adil lahh aku xgy ari ney!!!coz dulu2x aku datang kelas
kan!!!!
sorang2x plak tuw!!
yg lain semo ponteng!!!!!haahahh!!!!!
ouchh klas agama cancel!!!!!science enginerring pon cancel!!!!!
ouchh sc enginerring mkn susah agk ny!!!fizik-fizik dan fizik!!!!
sek bek spm aku amek fizik n addmath yg susah tuw!!!
yew lah enginerring berkait rapat dgan fizik kan!!!
so redo jew lahh!!!!
mlm mggu lepas adew prensentation communication skill dekat lecturer hall,
taur x lecturer hall tuw ape???
alah same jew mcm masok panggong wayang,,,tuw lah lecturer hall..
hahahah!!!mybe aku mlm minggu depan kena prensentation plak!!!
ahhh aku jadi orang barat lah time tuw...ok never mind!!!!i'm not ready yet!!!!
tp aku tngok diowg biase jew time presentation!!!so buat ape aku nak goyang segala gabai an!!!
aku dah prepair so do the best among the best mall!!!!!!!chayok2x!!!!
ahhh kelas prensentation di jangka ahad mlm kowt!!!!!dan d sambong selasa mlam !!!!!!!
aku kna ari ahd kew ari selasa wey???
ahh penantian satu siksaan wahai presentation oiii!!!!!!!

pandangan sisi lecturer hall

No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket