like sampai lebam,if not aku cepuk kang

13 September 2010

gambar-gambu raya ke-3!!!

introduces kan diri semo okey!!
dari kiri:afiq(sudin),akmal(mal),jalil(joe),alif(alip)



setelah joe penat drive dari utara ke perok!!!snap pic dulu!!!


kitowang tngah tunggu ira amek kami coz kami ta taur umah die kat taiping ur!!!!


lepas balik taiping pgy parit buntar plak!!time nie tuan umah tadew dlam pic!!ha


aik joe!!pegang2x tangan pulak!!!hahah!!!sian-sian pic tuan umah tadew agy!isssss2x

taraaaaaaa!!!!akhir nya tuan umah muncul!!!tuw yang kiri skali ur yg pkai baju raya cina wrna merah ur tuan rumah lah ur!!!!!!member kami jugak fahmi name nye!!!!!!
(four biesties forever lah)
kami: k lah mie kitowang dah nak balik nie..(selepas melantak)hahahha
mie:loww dah nak bali dah kew?????
kami: bye2x mie!!!muah muah muah!!!!hahhhaah!!!!*gay partner*hahahah


dalam joe ngah drive kete!!!opsss minyak kong sudah!!!*WARNING!WARNING!WARNING*
cari petrol station cepat!!!!ahhh jumpak jugak dekat2x ngan umah fahmie!!!!!!
tp mmg kurang asam lah stesen minyak ur coz die gantong NOTIS nie kat stesen die!!!
hahahha tunggu agy!!!kuar kan lensa!!!snap pic notis ur lah!!!!!hahahahahahah
weyy jauh agy nak smpai utare nie!!!!!!
joe:wey sempat tak smpai nie.
kami:xtaur!!!hahahahahahahahhah
joe:redah highway lah tawakal jew
kami:alah klu bhenti tengah highway tepon lah PLUS soh bg minyak!!!
joe:okey!!!!!!!!
kami:wey turon pda highway nie lah cari stesen minyak!!!!
joe:okey!!!!

last kali jumpa stesen kat2x ngan BM!!!!!!!!
yahooo!!!!!!!!
sepanjang d atas highway kami memandu tanpa minyak!!!!!!!!
hahahahahahhahahha!!!!

4 comments:

_FifAh aZizAn_ said...

wkakakakaka!!!!
lwak tol ampa nieh...
seb bek r ta bih ky tgh2 jlan d highway nuh.....
meriah kowt!!
bestnya...
ahahaha.....
haku suka post kli nieh....
MINYAK HABIS....!!!

♥AQMAL♥ said...

hhahahahha!!!!!!!!!!!!!!!!!
kelakar kowt!!!!patot lah stesen ur tadew owg rupe2x nie minyak habis!!!isssssss..isssss.isss!!!ta pnah haku ngok seumor idop haku adew stesen mcm ur!!!!hahahahaha

::FAIZ FARISH:: said...

Habis... (sangat kelakar...)

♥AQMAL♥ said...

ito lah!!!!hahahha

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket