like sampai lebam,if not aku cepuk kang

18 October 2010

maafkan aku kawan =(

ouchh sekarang nie aku adew masalah..kalau aku adew masalah aku rase mcm nak nagis,,nagiss,,dan nagis,,peduli lah follower aku nak ckap ape..aku mmg xpenah kisah dengan mulot longkang or parit d luar sana..klu aku ada masalh aku akan rase betapa xbergunanya aku disamping manusia..aku akan pkir betapa bodoh nya aku,,aku akan pkir bertapa buang masa nya aku hidop d dunia ALLAH nie.,klu aku ada maslah aku akan pkir betapa rmianya manusia yg ta suka aku hidop,kalau aku ada masalah mmg aku buat bodoh dngan orang,,,kenapa aku mcm nie?????!!faiz aku minx maaf klu bnyak buat salah..faliq aku taurr kamoo bace blog aku an so aku pon nak minx maaf kepada anda....lupekan lah peristiwa yg terjadi hari tuw semuanya xterduga n tidak dirancang....maafkan aku sekali lagi faiz.....
korang pecaye x aku nagis sebab masalah ni karang nie =(

2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Faiz tu bkn akukan? hehehehe

♥AQMAL♥ said...

ciss nak jugak si faiz nie!!haishh!!hahahahah

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket