like sampai lebam,if not aku cepuk kang

04 October 2010

menyumpah!!

ouchh ri ney riuhh lahh kena daftar koko untok sem2!!!!
erkkkkkk mals lah jugak nak klik-klik nie!!!
hahahahah!!!!!!
yayayyaya!!!!!!!
dengan kerelaan hati aku pon klik lah kat link PTSB......
lepas tuw aku pon klik lAh dekat PORTAL PELAJAR.......
OKEYY aku pon letak no matrix n no ic aku....
n then kuar lah bnde alah nie!!

SO aku pon tekan lahh daftar kelab!!!!!
ouchh seblom tuw aku tekan butang
Statistik Bilangan Pelajar Kelab!!!
arkkkkk terkejot nya aku bile result die mcm nie!!

aku nak apply kelab badminton/kembara/komputer!!!
tp tengok lahh aku terlambat!!!semo dah full!!!!!!!!!!!!!!erkkkkkkkkkk
tekanan gilew lah!!!!
last2x aku apply Taekwan-Do!!!!(WTF)
erkkk pe benda lah Taekwan-Do ur!!!!hahahahah
erkkkk aku pon klik jew lah borang apply koko dengan memilih
Taekwan-Do
so ini lah borang pemohonan aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku ingat ke belaja kat ipta dah xpayah nak koko nie soma!!!!
btw lantak lahh!!!!!hahahhahahahahha!!!!!
conclusion nye jgn lah buat keje last minit!!!hahhhahah!!!!

No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket