like sampai lebam,if not aku cepuk kang

05 October 2010

PUndi aku penoh!!hahahhaha

pic nie aku amek malm kowt coz adew kelas presentation malam tuw..
terasa nak post something new
tp
WEYY MENGANTOKK LAH!!!
hahhah!!!!
esok jew lahh!!!!!!!!!!
ouchh weyy takowt gilew darah aku dah lah mempunyai kepekatan yg tinggi!!!
doc ckap boleh dapat angin asmar*betol kew aku eja nie nape mcm name kwan aku jew HASMAR*,
hahahahhahahahh
STROK,sakit jantong,buah pinggag...and so on!!!!
doc pesan untuk mengurangkan kepekatan darah wa kena derma darah or minum airr masak bnyak!!!
derma darah??wey sumpah aku xmo!!hahahaha
yew lah aku xckop 18agy(okey aku ngaku semonye alasan semata-mata)
weyy aku bukan xnak minom airr tp pundi kencing wa kecik lah wey!!!
klu minom  air sumpah aku keje ke tandas jew kejenye ..
silap2x aku boleh tertido kat tandas kowt!!!!!!
hahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!
karang pon pundi aku dah penoh nie!!!!!arrrkkk kena pergi tandas nie!!!!
jom sape nak ikowt pgy shyuu..shyuu.......
hahahahhahahah!!!!!!
Bontot muuu nak ikowt aku pgy tandas!!!!dah pergi bace post aku yg lain diam-diam sane!!!!!
aku pgy shyuu.shyuu dulu!!!daaaaaa

soey=aku ckp xnak post something new tp apekah yg terjadi nie?????????
hahahahha k beb x tahan dah nie
kencing dulu!!!!!
DAAAA!!!!!
hahahahhahahahahahhahahahahha!!!!!!

2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

akupun takut derma darah

♥AQMAL♥ said...

yeahhh same2x lah kite takowt derma darah!!!hahahaha

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket