like sampai lebam,if not aku cepuk kang

03 November 2010

superb,awesome,and HOT STUFF

hawt!!!
superb duper


sesekali aku terpikir wow superb duper kowt
 dress-up budak-budak private college neh
xkira lah laki kah girl kah
yang sure dress-up diowg
bebas,superb,duper,hawt,awesome babe,
hah bnyak lagi kowt!!!!!!
bnyak kawan aku yg masok private college
lepas toh bg aku jelous!!!hahaaha
and now aku study dekat goverment college...
dress-up dkat goverment college taur-taur aje lah!!!
skema,sekolah,displin,kampong,kuno,xbest,xhawt ect
(lebih plak aku an)
kena saman baru taur,,jgn saman aku yew!!!
aku asal kampong jew
hahahhaa..
aku teringat plak after spm dulu!!!
antara  private college yg mengalu-alu kan kedatangan aku ialah
UNiSEL(kampus induk bistari jaya Shah Alam seksyen 7)
&
UNiKL(kampus Kuala Lumpur Jalan Sultan Ismail)
kedua-dua private college tuw menawarkan bidang yg sama dan bidang paling aku minat
Diploma MassCom in faculty information technology
dan goverment college plak menawarkan
Diploma in Civil Enginerring (xlah best sngat)......
ahhahahhhaha
ahh jauh beza kan antara aku minat n aku x minat..
aku ingat agy daddy aku tnye nak masok MassCom tak??
klu sekejap lg daddy aku tnye balik nak masok MassCom tak??
sumpah-sumpah aku ckap nak-nak!!!!hahahahahaa!!
(dah terlambat lah akmal)
hahahhahahhah!!!!!

P/S : aku minat sangat MassCom tp aku amek Civil Enginerring HEBAT kan!!(okey gampang)!! hahha 
nnti klu lepas diploma civil nie aku nak amek  degree in MassCom boleh kew wey??hahaha!!mcm x jew kan??grr!!!klu BoLEH tukar bg taur aku aw!!!(ini bukan blog hiburan atau pengulas fesyen)hahaha


No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket