like sampai lebam,if not aku cepuk kang

02 November 2010

penghargaan

ouchh tomorrow tepat jam 2.30petang,
I'll take this subjek
BA101
(ENGINEERING MATHEMATICS 1)
selama 6bulan neh
PUAN MORIZA BT FIKRI
(my lecturer dan juga seorang Editors buku di atas)
telah bertungkus lumus mengajar aku ape toh
ENGINEERING MATHEMATICS 1
and esok tiba lah masa nye final!!!
diharap kan Puan MORIZA follow my blog aw hahhahah!!!
coz I want say!!!
THNKSZ a lot untok kamu Puan moriza!!!
coz aja enginerring mathematics neh
(nak ucap depan-depan saya taur puan bz ngerr *bajet*)
hahahah!!
so mlm neh aku akn memujok calculator aku untok bermanja dengan paper esok
hahahaha!!!
Miss saya masih xpham lah pasal
INDEX & LOGARITHM
(mmg sejak addmath from5 agy aku ta minat INDEX LOGARITHM)
so ape nak hirau sngat an!!
hhaahhahah!!
lagi satu TRIGONOMETRY puan!!!haha!!
ckgu addmath time kolah dulu die ta nak aja saya!!
die ckap saya nie nakal sngat coz tuw die x nak ajar!!hahahah!!!
xdew lah cikgu HIZALINA xnak aja saya coz die ckap
TRIGONOMETRY susah sngat!!
thnksz PUAN HIZALINA BT MAD ALI!!!sayang cikgu!!!
tp dlam subjek ENGINERRING MATHEMATICS 1 neh adew tajok TRIGONOMETRY..
tajok last sekali!!!adessss!!!!aku ta pham jugak lah TRIGOnometry neh!!('',)
berpusing-pusing otak aku pkir pasal pusingan TRIGO neh!!!
adessss!!!!!!!!
wish me luck yeah 4 paper esok!!!

PESANAN : kenapa harus first edition buku aku neh weyy??yeahh aku generasi petama memakai buku nie
                       btw thnksz yaahh kepada semua lecturer Mathematics,Science and Computer Department
                       coz telah menghasil kan buku tersebot!!!grrrr <3 <3 <3

No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket