like sampai lebam,if not aku cepuk kang

14 December 2010

tag tag and tag..hahaha



ohh yes!!!
macam-macam aku dapat feed back dari peminat-peminat 
okey bajet hot =)
nape tak update blog,,nape tak update blog...
adoiii sorry yew sayang.....
saya sibuk yang teramat lah....
nie pun tarpaksa jew nie!!!
hahahahahah!!!!
ehhh blog ni tersenarai dalam list blog tersempoi antara yang tersempoi
tak percaya??
sila tekan sini
nie just nak jawab tag dari si makcik HANIS
sorry coz ckap awak makcik!!!!hahahahahah!!

1.apakah benda yang paling penting dalam hidup saya ?
-lappy ,besties, internet, kredit, handfon ,kawan ,family

2.benda terakhir saya beli menggunakan duit sendiri ?
-beli rojak buah plus laksa tepi jalan and tiket wayang ;D 

3.dimanakah tempat perkhwinan saya dan tema perkhwinan saya?
-tak nak jawab boleh ta??? tempat khwin dalam laut,tema khwin bulu-bulu ;P

4.adakah saya sedang bercinta ?
-tidak saya tidak bercinta sebabnya cinta taknak kan saya . . .

5.berapa lama anda mencintai pasangan saya?
memandangkan saya play boy,so saya memang tak penah jujur pun dengan diowrg ^^

6.novel/buku/majalah anda beli ?
novel grafik dari gempak.....itu yang terawal and terakhir aku beli coz aku dah menyesal beli novel grfik tu...

7.antara mama dan papa..mane saya lagi mesra ?
4sure lah mama ..... minta duit dapat duit..minta kfc dapat kfc..tp tak penah pulak minta penampar..

8.namakan betul-betul siapa orang yang hendak saya jumpa dalam hidup?
HOTSTUFF FACEBOOK and HOTSTUFF BLOGGER ^^

9.adakah saya basuh baju saya sendiri ?
ape guna nye mesin basuh sayang. . .  . 

10.dimanakah tempat saya betul-betul nak pergi??
entah lah....haahahhhaha

11.pilih satu,peluk atau cium?
tak kira...nak dua-dua jugak!!!!! ~^

12.beritahu 3 benda tentang org yang tag 
mulot puaka, haram jadah, perangai memang haram, hahahha ^^

13.8lagu yang selalu saya dengar...
saya dengar lagu nasyid ,,so tak perlu cakap kat sini k!!hahah

14. 6 blogger yang di pertanggungjawabkan untuk amek tag ini...
ahhh malas aku tag..sape rase nak amek amek ajew lah ^^ (nmpak sngt tada sape nak amek) hahaha

5 comments:

AmoyRawks ♥ said...

buad malu aq jeaa -.-'
HAHA !
btw tengs coz amekk ,
terus ta jady merajuk dah :p
ngehngeh :D

Raji and Yeen said...

hahahah
tahniah lol mmg sempoi ;D

err ak menanti kau kahwin nnti
trign gak tgk org buat tema berbulu2 tuh
hak2

Anonymous said...

update pown blog..
ahaks.. :p

Nana Bbanilla said...

nak kawen dlm laut tp tema bulu2..
erkkk..bulu kalis air ekk..hehe..
cube try mnx penampor, ne taw dpt..
sodapp..haha :DD

Cikbelog said...

hi mr playboy..wakakaka ;p

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket