like sampai lebam,if not aku cepuk kang

25 January 2011

dasar pemalas si akmal



woooohooo..rajin plak aku update kan??????
actually sekarang nie aku kene hadirkan diri ke kelas tenis....
wahhh pergi kelas tenis bawak lappy u ollsss..
kelass kau maria!!!!
hahaahhaha!!!
bongek!!!tadew keje jew aku pergi kelas tenis bawak lappy!!
so mcm mane aku boleh update nie????
yeahhhhh sudah tentu aku ponteng kelas....
fuhhhhhhhh terok betul aku kan!!!!!
(Please do not judge me if you do not know me)
FAHAM!!!
hahahha!!!
okeyyy masuk ini sudah 4jam aku tak hadirkan diri.......
so lepas cuti nie 4sure,,lacturer tenis tuw kasi aku surat cinta(surat amaran pertama)
hahahahah!!!!!
sebab aku tak pergi kelas tenis tadi.....

kampus terlalu besar
hhahah!!boleh tak gune alasan tu???like i care jew kalau kau ckap tak boleh!!!
aku yang rase bukan kau yang rase!!!so back off okey!!!takk...tadi time dalam kampus aku ada dekat depan sekali..gelanggang tenis plak adew kat belakang sekali......time tuw dah lah lewat....kalau aku jalan pergi gelanggang tenis tuw ambil mase dah berminit-minit plus ketiak basah lagi tak kew termeninggal aku!!hahaha!!so dengan senang hati nye aku tak pergi....pesanan buat kerajaan..grrrr berani uollss aku buat pesanan kat government nie.....lain kali nak buat kampus jangan lah buat besar sangat..buat kecik-kecik sudah......kang ramai plak yang ponteng kelas macam aku!!! HAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!

subject tenis tak releven
yeahhh aku suka alasan ini...hahhhah!!!!entahh malas betul aku nak g main tenis 2jam......bape mate credit..satu kowt....entahh!!!sangat tak penting!!bnyak  lagi subject aku yang penting penting daripada tenis tuw........boooooooo...................


pesanan
KALAU DASAR MALAS,,MALAS LAH JUGAK



4 comments:

::FAIZ:: said...

blog ko dah jadik berat dah wei.... memacam benda ada

mr.syazwan said...

BETUL kata farish tu

tulisan itam je ssh nak baca

dia lambat huhu

AmoyRawks ♥ said...

tahhh ! aku kene hightlight dlu baru boleh bace , mcm tahikkkkkkkkkkkkkkkk ! dahh lhaa eje design pon slah xD
buad maluuu ;P
ayat gilaa kentang <3

::FAIZ:: said...

wah panas gila komen ko dapat Mal... Nasib kau la... hahaha...

Jangan Salahkan aku walaupun aku komen 1st... haha

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket