like sampai lebam,if not aku cepuk kang

19 February 2011

blog aku hanya cebisan sampah





setiap manusia melakukan kesilapan ryte.........
so aku pun manusia....kiranya aku pun pernah melakukan kesilapan..
tak kiralah kesilapan ejaan ka,ayat ka,mahupun tatabahasa 
=)
okeyy itu adalah kesilapan yang mungkin semua orang boleh sedari......
macam mana pulak kesilapan yang aku sendiri tak sedari....
mcm,,,,buat entry melampau ka sampai kan orang lain tak senang dengan kewujudan blog aku nie
-,-"
sedih lah kalau ada orang yang tak senang dengan kewujudan blog nie....
-,-"
sape-sape yang tak senang dengan kewujudan blog ini..
anda boleh mengemukakan nya di ShoutMix Chat di sidebar....
kerana petak comment telah pun aku hapus kan
sorry
-,-"
dan jugak berkemungkinan besar blog ini akan di delete tak pun di private...
aku mungkin tak layak berada di alam ini.......
maaf kepada semua pembaca setia aku di 
loyalreaderblog.blogspot
ini
terutama budak 
diploma kejuruteraan awam..
DKA2A
kerana aku taur..korang adalah pengemar blog aku kan..
cewahhh tetibe jew aku ni kan
excited lebih lah nie
kepada yang serious benci sangat dengan blog ini
please lah cakap dekat ShoutMix di sidebar
kerana pendapat anda masa hadapan kami
=)
aku masih muda dalam penulisan ini....
kerana dalam record..aku just menulis sebanyak 175 entry...
so masih tidak terlambat untuk aku mengundur diri........
mungkin didalam 175entry itu..terdapat secebis kesilapan yang mungkin anda semua tak senang ke
mane lah kite tahu kan.....
kenapa entry ini tercipta???
entah lah..aku rasa macam tiada motif sebenarnya...
tapi aku ada jugak terbaca some of entry dari blogger
mengatakan diorang pun dah tawar hati untuk berblog lagi...
bila aku baca.....aku pon rasa dah tawar hati...
lagi pon blog ini hanya cepisan sampah yang tiada pembaca......
=)
tak perlu untuk seronok sendiri menulis sedangkan tiada pembaca..
betul kan
=)
 serious betul-betul serious dalam bab ini...
(betul ke ayat aku nie???)
tercipta nya blog ini seawal tahun 2010 semata-mata hanya suka-suka..
termasuk lah tahun ini..niat aku hanyalah suka-suka
masih tidak terpesong daripada niat semulajadi aku tuw
okey lah sekian entry kali ini.........
insyaALLAH ada rezeki kite jumpa lagi...
-assalamualaikum-
-tak jawab dosa..jawab sayangg-

my heart is broken
now








No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket