like sampai lebam,if not aku cepuk kang

20 February 2011

aku uji jew pon ^^




ramai plak yang kate aku merajuk dengan dunia blog ini...
haishhh mane ade merajuk.....
tadew lah..........
tak merajuk pon.....memandai jew..
><

hari ini tibe-tibe plak rase nak melawak dengan mummy aku...
aku rase macam nak cite lah ape yang aku melawak dengan mummy aku tuw

akmal : makkkkkkk..........kenapa telor nie melekat............
cik ros :iss mai sini senduk tuw, lain kali bagi panas minyak dulu!
akmal : ehhh okeyyyyy.....................letak jari kew mak????
cik ros : try lah.............

diam selepas itu......

cik ros : nahh telor dah siap......
akmal : mekasihhh =)
cik ros  : (cik ros diammmmm jee........)
akmal : makkkkkkk..nak cakap cikit boleh tak??
cik ros : hang nak cakap ape???
akmal : ehhhhhh mal dah adew girlfriend.........heeeee
cik ros : hang biaq betul....
akmal : lahh betul lah..ingat orang tipu kewww... ><
cik ros : siapa?????
akmal : ehh adew lah....mak bagi kew tak nieeee????
cik ros : bukan mak tak bagi....tapi jaga diri elok-elok..anak dara orang tuw...
akmal : soo mak bagi lah nie????????????
cik ros : tak kan nak halang..
akmal : serious mak bagi??
cik ros : hang nie tanya banyak sangat aiiii.....
akmal : hahahahhaha...makkk thnksz bagi green light .... esok mal cari girlfriend nohh....
cik ros : esok cari grilfriend??mak ingat hang dah adew girlfriend!!!!!
akmal : hahahah..saja nak tengok reaksi makk.....
cik ros : saja lah hang nie..mati mati ingat hang dah adew girlfriend......


akmal azmi berlalu dari dapur membawa telur nye ke hadapan untuk makan bersama nasi.........
tersenyum aku sampai sekarang.............


weyyyyyyy abaikan pic di atas weyy
malu aku weyy
><
HAHAHHAHAH


pesanan
ini malam aku tak bukan facebook okeyy

^^

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket