like sampai lebam,if not aku cepuk kang

14 February 2011

mal,youtube,and so on






okeyyy..sekarang nie aku ade hobi terbaru
what that
jom tengok nie
najwalatif
actually die mude pade aku kowt
okeyy suara die tersangat awesome okey!!
dengan style die!huh cair beb..
heee gurau!
i too supports you!
keep it up your minat.....
harap you bace blog nie..
HAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!
and the second
mamat nie!!
-IniAnwarHadi-
sumpah hang kelakar weyyy
dengan selenga utara yg pekat nye..
membuat kan aku nak gelak gila!!!
keep it up jugak!
aku tunggu video seterusnye
-just ignore muka dlm video tuw-
HEEEEE........
and the third...
-Maria Elena-
gila bapak die nie kelakar!!!
serious tak tipu.....
nak pengsan aku stalker die...
HAHAHAH!!!
yg aku bulat tuw...vidoe 
"date with dato"
that means pakwe die doe...
pesanan buat maria elena : i dah follow blog you,,itu jew nak ckap..
HAHAHHAHA

okeyy diowg nie tersangat lah superb and hawt bebeh!!!
dah name pon youtube stars kan???
4sure lah howt bebeh......
laen lah kau yang stalker aku nie..
bajet howt jewwww
^^

kenape dalam entry nie tade sorang lagi youtube stars..
siapa???
alahh cikgu shida lahhh
die pon howt jugak..
siap masuk tv lagi okeyy..
temubual dengan faizal ismail..
tp i tak berape tengok lah video3 dari die....
howt tak bermakna i stalker die okey!!
HAHAHAHAH!!
kepada si
-najwalatif-
-IniAnwarHadi-
-Maria Elena-
serius aku stalker korang dah lame dah...
HAHAHAHAHHA!!!
bajet diowg bace blog aku kan??
HAHAHAHHA!!!!!!
okeyy lahhhh..dah malam...
-salam Maulidur Rasul-
and most important
aku tak penah tahu erti sambutan valentime bagai
sorry kalau ejaan valentime aku tak betul,
sebab aku malas nak mengkaji how to spell it
..coz aku baru taur bulan nie ada valentime..
and aku rasa aku tak perlu tahu bagaimana org smbut valentime itu....
okeyy

-sila lah kata aku batak coz tak tahu valentime itu apa-
-sikit pon tak menjadi nanah dekat lengan aku-
-okeyy-
-assalamualaikum-
-tak jawab dosa,jawab sayangggggg-
-ayat maria elena-
HAHHAHAHAHAHHA



No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket