like sampai lebam,if not aku cepuk kang

06 February 2011

penuh dah lah wey!





weyyyy pemilik pix diatas telah diberikan amaran oleh mummy die..
hahaha!!!!
kenapa dan mengapa??
adessssssss...
japp...
tengok pic yg fooling di bawah okey!



muatan penuh lah!!!!
adesssss....
mum aku ckap......jangan beli baju dah!!
HAHAHAHAH!!!!
almari dah tak muat!!!!!
kalau nak beli kene mintak kebenaran dulu!!!
wekkkkkk..
tamo mintak kebenaran jugak!
nak beli jugak!! HAHHAHA!!!
hah! mak aku warning bawasa nye almari aku dah tak muat untuk menampung barang-barang aku..
kadang kadang aku pon menyampah jugak..
nak amek baju pon susah..
haishhhh..
tp tuw semua bende-bende aku....
heeeee
kadang-kadang tak pakai pun ado!!
yang ado!!! HAHHAHA!!
YEAHHH....
sape nak baju-baju aku?
sila angkat tangan!
aku bagi dalam mimpi malam nie okey!!
HAHAHA!!
and satu lagi tempat mengisi barang-barang kecil aku pon dah tak muat



see heavy load kan!!!
aku pon dah buntu mane lah aku nak letak barang barang nie semua...
nak letak rumah korang??
hah! suke lah kan korang bolh pkai barang free!!
heeeeee!!!!
aku simpan barang-barang tuw dlam kotak jew....
dari azali kotak tuw berjasa pada aku..
HAHHA!!
mcm macam dalm kotak tuw..
surat cinta,surat layang,duit syiling,surat saman pon ada tau!
HAHAHAHAHA!!!
yeahhh semua benda dlm tuw penting!
terutama butang baju melayu aku tuw!
kalau tak jumpa butang tuw mmg tanak aku pergi solat kat masjid tuw!
and satu lagi yg aku suke ialah


sunsilk hair fall solution 
heloo aku tadew masa masalah hair fall lah!!
tapi aku suke pakai..
entah kenapa..
aku jadi kan bende alah tuw dah macam minyak rambut kowt
even pergi kelas sekali pon still bawak bende alah tuw
^^
yeahhh so you nak kawen dengan i tak?????
i nak bawak semua barang barang nie kat rumah kite nanti!!
HAHAHAH!!
nak semak kan rumah kite plak!!!
kalau you ajak i g duduk rumah mama you..
i semak kan rumah mama you plak.
biar die pening plak tengok menantu die!
grrrrrrrrr
okeyyyyyyy byebye.....
<3<3<3





4 comments:

natasya amiraa said...

:)

Unknown said...

siyes shit. ingatkan pompan je yang gini.lelaki pun ada lahh. hahaha. shopaholic ke? :)

p/s : suke lagu on your blog lah !

Anonymous said...

mal , teach me cmne nk cntekkn blog.. search i kt fb k.. i need ur tips.. ' fara nakata '

::FAIZ:: said...

kalah aku mal.. huhu

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket