like sampai lebam,if not aku cepuk kang

26 February 2011

persoalan dari mereka



ohh yeahhh...kehidupan sememangnya seringkali tak berpihak kepada kita kan?sama lah macam aku nie,9/10 kehidupan akmal azmi tidak berpihak kepada beliau...tak rase kew macam melampau sangat?entah lah aku rasa macam melampau sangat je pon...ahh ahh nevermind...semalam lepas jumaat aku balik and tidur sampai pukul 6,lebih kurang 4jam maybe aku tidur,huh lame kan?biasa lah..hobi baru aku..tidur,makan and update blog..dulu hobi aku on9 fb..sekarang,masa semua tu dah berlalu,jarangkan on9 tingkatkan update...


okey,pernah beberapa kali aku mendapat persoalan daripada pembaca setia blog ini,persoalan yang selalu di utarakan "ehh rajinkan akmal azmi update blog" "susah ah dapat lelaki yang rajin update blog" ehh lebih kurang lah macam tu lah pertanyaan kalian..terima kasih atas respond positif anda semua...actually sama ada rajin atau malas seseorang itu,ia nya terletak di bahu individu itu sendri,contoh terdekat semestinya lah aku kan,aku rasa aku nie tadew lah rajin sangat nak update semua nie,tapi aku rasa when i tulis semua kisah kehidupan di sini,aku rasa kite dapat share with one another,sebab ape yang kite update ia nya dapat mencermin kan sikap individu itu sendri.so permasalah lelaki update blog or so on,itu bukan nya satu masalah besar,aku mendapati blog yang femous datangnya dari blogger lelaki..tahniah...so,sila kurangkan bangga..nanti berdosa ^^


okehhhh..semalam aku tak jadi pergi mcd coz ade some of part yang berlaku,so aku kena lupakan...hari ini aku ada temujanji dengan orang di mcd,so kene turuti coz perjanji kalau kite tidak turuti ianya akan mendatangkan satu perasaan tidak puas hati dari mana-mana pihak,dan aku boleh mendapat dosa free if aku mungkiri janji....faham!so kau nak dosa free?tanak kan?sedangkan masuk tandas kene 20sen..dosa free jew...akhirat kite tuntut semua itu...
bila loser ramai yang akan bagi sokongan...
itu guna nya ramai kawan .......
apa guna nya berkawan,kalau kawan tak guna..
maaf aku rasa bahasa aku melampau
perlu kew aku mention nama kawan-kawan aku??
okeyy aku malas........

oiioiiioiiii..okey jemput datang rumah,semperna majlis pernikahan aku..cehhhh
tadew lah...actually aku sedang menjanakan ekonomi nie..buat bisnes,tempahan kad kenduri kahwin,sape nak tempah kad kenduri cute nie,sila contact aku..hhahah okey aku tipu lagi..actually aku mendapat invitation kenduri perkahwinan,saje aku nak share pic kad tuw..sebab aku rasa kad tuw tersangat lah awesome..comel habis..jarang jumpa kad macam nie..

okey time kau bace semua nie,aku tengah drive amek kawan aku dekat rumah die,,aku buat auto publish post...so doa kan aku selamat sampai dan selamat kembali...
-assalamualaikum-


aku nie kalau drive memang tak ingat mati,
tak kira kereta or moto,
kalau aku drive moto memang laju ah aku bawak,
kalau aku drive kerete,aku  slow kan sikit,
sebab nye kerete bapak aku,bukan kerete aku,
so
doa kan aku
selamat
byebye



No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket