like sampai lebam,if not aku cepuk kang

27 February 2011

sharing is caring kan?



sharing is caring
so nak share lah ape dah jadi dekat i semalam...
pukul 1gerak g umah member..
dalam otw tuw,,,traffic memang menambahkan dosa aku doe....
guess what,tengah traffic macam siput tuw..
ade plak kerete lain potong q......memang mulot aku mcm cipanzi ah maki kete ur...
tak pasal-pasal kerete ur kene cop kerete tak guna di alaf ini..
haishhhhhhh dosa-dosa..
astarfirullah....bayangkan dari rumah aku nak pergi rumah member mengambil masa selama setengah jam
so kiteowg cadang nak makan mcd ja....
so sembang sakan ah dekat macdi..
jom tengok gambo

kiri ira,kanan mal...
ehh member paling comel penah aku dapat.......
gelak je bile sembang dengan dia.....

kiri hanim,kanan mira..
hanim seorang yang sangat diam..tapi time makan tuw banyak jugak cakap..bagus bagus bagus..jangan asyik diam je....diam bertempat kate kan....mira??ehh spoting habis..suke gelak jugak....so bile kuar dengan diowg nie keje aku gelakk ja,,,,orang cakap gelak banyak tak boleh,nanti ade yang nagis....hahahhaha


time nie semua orang dah kenyang tahap ular..
ingat nak g giant jew...sebab giant tuw jiran mcd...
hanim : lepas nie nak g mane?
ira : mal ko dengar tuw,hanim tanye nak g mane..
mal : ehh nak g mane?
mira : ehh kite g jalan ah...
hanim : ehh kite g sunway carnival lah
mira : hah jom ah..kete ade..bile lagi.....
mal : ehh kite g jusco aje lah..

so semua gerak naik kete..g jusco....ikowt jalan lame..memang jalan buat aku maki lagi lah..haishhhhsss
keje aku maki jew lah hahahahahha....baru aku taur bile drive memerlukan tahap kesabaran yang tinggi 
><"

dekat jusco plak aku rase nak pengsan..semua kedai diowg nak masuk.......
time nie main token..kelakar gile.....
aku main tembak tembak..
serius aku baru taur aku ade bakat menembak..
semua kene..
HAHAHAH
dalam petang sikit aku dah tak larat,,,so ajak balik..time nak kuarkan kete dari parking adew cite kelakar plus gelabah sikit..
ehh better aku tak cite,,biarkan ia nye menjadi pravasi..
hahahahhaha!!!!
sempat lagi kitowg mkn aiskrim chocotop mcd yg 1.60sen ur..
haishhhhh,,,
perot dainasor.......
yang diowg plak dengan mkn dorayaki nye lagi........
aku tak lalu mkn dorayaki ur..sebab dulu dah penah makn,,
so rasa nak muntah

-DORAYAKI MAKANAN DOREMON-
bukan makanan
-AKMAL AZMI-
sekian


sekejap lagi pukul  3petang
ade kelas
mekanik struktur
bye-bye

2 comments:

Unamn said...

wa smart alh blog ini kmal.. btw ;)) lgu ape ini ganas ouh.

mr.syazwan said...

kebykan kaum lelaki mmg pakar dlm menembak ni

HAHA

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket