like sampai lebam,if not aku cepuk kang

28 February 2011

karenah lalat..jom tengok



ehhh malam nie ade kelas engineering survey..
patut kew aku pergi???malas nyaaaaaa...
okey pertanyaan bodoh di abad ini..dah nama nya pon kelas..so kene lah pergi..
bukan nye tuisyen bagi persediaan spm...
sabo jew lah....aku bukan ape..kesian kat lecturer aku ur....datang mengajar malam-malam..
cehh bajet simpati jew kan aku.....hakikatnye pemalas.....
k weyyy..
aku jumpa lalat zaman millennium dekat taman aku dah banyak
jom tengok...

bagus kan along tuw...

anak manja lah kate kan.......

kesian dekat family nie..
iss isss issss

ohh sweet kew????
ehh no comment

nie mesti kes tak puas hati..
hasihhhhhh............duniawi lah!

anak ramai sangat...biar bunoh diam-diam..
tak larat nak tanggung dah.....

babi gay sial!!!!!
damn!!!!!!!!!!

ehhhhh tak sanggup aku tengok pic nie lame-lame ....
ehhh tak taur ape yg diowg tengah buat..
siot betul
abu dngan ali???
astarfirullahalazim

pehhhhhh.........damn gile boleh plak nyanyi lagu
ana rafali...
apekah betul lalat nie......

adew ridsect dah lame aku tala ridsect tuw kat muke diowg...




ehh gay not allowed
geli ahhhh
-,-"

5 comments:

Ninaa Haslina said...

hahahahaha..lawak laa..ade je idea mal nie kan. hahaha :DD

::FAIZ FARISH:: said...

nice...

mr.syazwan said...

hahaha

seiyes KREATIF!

Haezzah said...

hahaha....lalat pun mcm2 hal...

nobabyboos said...

lalat lalat ni sume dpt kt mne ? penuh plk .

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket