like sampai lebam,if not aku cepuk kang

15 March 2011

alahai teruknya akmalazmi



 entry ini ialah autopublish pada jam 10pagi..
entry ini ditulis jam 2pagi semalam....
(tak faham?okey abaikan)

yeahh teruk nya akmalazmi

pukul 9malam kemarin ,,baru ingat nak buat keje sekolah..
keje sekolah tak banyak,,tapi susah tahap.. tetttt
time buat keje sekolah tuw.mula lah syaitan dok kacau..
akmal lapa,akmal lapa,akmal lapa..
adessssss......
so drive g mcd..sampai jew dekat drive thru tuw..
akak tuw cakap
"hai selamat datang kew mcd,boleh saya amek pesanan"
okeyy bolehh...
ehmm mc chiken 2set,,medium okeyy,and mcflurry beri 2set
"okeyy semuanya RM27.9o sen"
"mampus aku,,adew ke duit sebanyak tu"
rasa macam tade jew...erkk so berani kan diri pergi dekat
 kaunter pembayaran..
dalam otak aku..ehh kalau tadew duit sebanyak tuw,nak buat macam mane nie?
bukak dompet..cet ade duit..heeeeee..
selamat aku..kalau tak mmg akmalazmi pecut tanpa amek tempahan lah jawabnya..
hahahha...

lepas balik,makan,,jam dah pukul 10...keje sekolah baru siap satu
esok nak kene submit dah nie..
adoii..susah gila..aku fikir macam nak jew aku cabut otak nie,
bagi zombie makan..
jam 1 pagi lebih
akhirnya pic diatas membuktikan keje sekolah dah siap
(padahal cover page ja..kiraan dalam tuw aku tak buat pon)
aku dalam tekanan taur tak
esok ada agama..
pukul 10pagi-12tgh hari ustazah mesti suruh buat presentation punya
-,-"
aku dah bosan fikir keje sekolah yang aku sendiri pun tak reti macam mane nak selesaikan nya
-nasib air mcd tu ade lagi,boleh hilangkan tekanan jap-
muka aku,rambut aku,mulot aku,baju aku,seluar aku
semua nya mengharapkan pelempang dari kamu..
ee serabut lahh,,malam tadi..
sampaikan rambut pon macam sakai
macam-macam aku fikir..

dah lah dua hari lepas..aku beli burger tepi jalan 
tak cukup duit nak bayar..
semua sekali harga RM10.50sen..aku bawak RM10.oo jaa...
tak cukup 50sen..nasib abg burger tuw baik dengan aku..
die cakap tak pe mal,abg belanja
-,-"
aku malu,terus cakap "TERIMA KASIH BANG"
tuw lahh orang-orang dalam rumah aku nie..semua nak yang dasyat jaa..
burger double daging bagai
tapi duit bagi 2ringgit ja
-mahu tak mahal kan-
aku burger ayam pon dah cukup....
orang lain lahh nieee..isss isss isss
-TEROK-

bila kita buat baik
dengan orang lain,
orang lain akan buat 
baik jugak dengan kita..

akmalazmi mmg serabai pabila tekanan +.+

16 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Cantiknye... erm, maksud aku Sofa tu,cantik.. hahaha lol

Daus said...

Woahhhh! dia makan mc'donald =D

-aqmalazmi- said...

faiz : yeahh sofa mmg cantekk :D

-aqmalazmi- said...

DAUS : well

apezs shah said...

wah menariklaa
semua pict2..
alohai baek abg tu.
kat mana dia niaga.
nak g beli la.. nak wat camtu gak
haha..:p

-aqmalazmi- said...

apezs shah : pic bosan nama nya....
die niaga kat area kulim..hahah g lah cari :D

apezs shah said...

mak aih jauhnya..
xpelaa nti ada jet sdr g beli la.
haha..:D

✿ Ninaa Haslina ✿ said...

akmalazmi serabai..haiy0oo!
kurang seket kehenseman :P hahaha :D
muke minx pelempang kan? PANG!!!
hamek kaw. hehe^^

-aqmalazmi- said...

apezs : jet pon jet lah,,, haha

-aqmalazmi- said...

cik nina : hahahha!!,taur tak pe..serabai gila....ohh dh dpat pelempang sulong..haha
mekasih :D

cik sakdi said...

study ape weh sempat bergambar. siap makan mcD lagi. hahha

-aqmalazmi- said...

cik sakdi : belajar main.... HEEE

Shamsuddin Amin said...

btul tu...
buat baek dibalas bbaek...
insyaAllah...^^

-aqmalazmi- said...

Shamsuddin Amin : insyaALLAH..mudah mudahan

mr.syazwan said...

alooo ciannya ye

sob sob

lps ni dpt result best2 konpem

BAPAK BUGER leh mkn

hahaha

SELAMAT BERLAJAR

=_=

-aqmalazmi- said...

wan ; okey bro

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket