like sampai lebam,if not aku cepuk kang

05 March 2011

Bilakah Tarikh Pengumuman Keputusan SPM 2010?




hahhahhahahahh..pelik betul aku.............ehhhh..malas aku cakap ape yang pelik nye..
pelik tapi comel tau....
ohh yeahh akmalazmi telah di tag peraduan oleh seorang sahabat yg comel jugak iaitu farisfikri
tudia,contest teka-teki tarikh Spm....
heeeeeeeeeeeeeeeeee...........
pengarah contest


di suruh teka bila tarikh spm nak kuar.....erkkkkk aku bukan nye ahli nujum nak teka-teka nie...
tapi aku rasa setuju lah ngan faris..
so aku tiru lah jawapan si faris tu.......
guess what tarikh result kuar ialah
10 Mac 2011.


tag???
ehh sape rasa contest nie comel..masuk jew..hadiah bernilai RM755
okeyy makan hati kan tengok nilai ur
-k fine-

2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

kalau menang, blanja aku k...

::FAIZ FARISH:: said...

Mal kalau Ko menang, jgn lupe aku k.. kongsi hadiah tu. hehehe

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket