like sampai lebam,if not aku cepuk kang

30 April 2011

senyum jew nampak pagar!


heyy blogger tersayang
ngett ngett
-tajuk mcm siak jew an..ade kew org pasang pagar dekat gigi-
nope nope nope
taur tak braces??
alaa tak silap aku bahasa melayu die pendakap gigi..
tuw pon kalau tak silap laa...
okey straight..
comel kan org yang gune braces nie..
woot woot..
motif braces nie nak bagi sama gigi kowt
ade jugak yang jongang guna braces nie
kebiasaan nye aku nampak girl lah yang guna brances nieee
-nampak sangat girl banyak jongang an-
HA-HA-HA
(gurau jew weyy)
laki pon ade guna..tapi mcm tak sesuai jewwwww
euuuuu....
tengok tuw..
tu baru gigi..gigi pon dah nampak comel kan
tak tengok batang hidong lagi
okey la aku pon ade kawan girl yang guna braces niee..
woooo..comel tau tengok gigi diowg
heeeee
(betul tak tipu,biase laa braces girl la katakan)

tengok tuw..nasib tadew warna oren..kalau ada la an
 braces die dengan trafic light 
MEMANG TADEW BEZA LA AN
-sama ja...btw,comel laa girl braces nie-
haishh
woot woot..
tergoda sial
-jangan la senyum lagi weyyy,,kang dosa kering jew aku-
sape nie??
lady gaga keww
entah laaa
tapi rambut die macam bulu batang mop kan
cantikk jewww
-.-"
alahai kak..
kenapa nieee
awat terok bebenor niee
adesssss
agak-agak la nak tarik muka pon
jangan laa mcm tuw
takmo takmo takmo
btw braces akak cantik,
nak bagi rapat gigi kew kak?
tengok gigi macam jarang-jarang jew..
HA-HA-HA

okey laa..aku suka tengok girl yang braces niee...
asal jalan jew...tengok gigi dulu..
setengah lelaki tengok lain dulu
HAHAHAHAAHAHAHA......

tak taur nak
buat entry ape
so entry gigi
jadi pilihan

10 comments:

Ikah Jafri said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ikah Jafri said...

hahaha...aq bru tfkir nk wt ke x....tp kn...mmpu ker???adoi!

IMANSHAH said...

salam nak jemput sertai contest saya

http://www.abgshah.com/2011/05/contest-selamat-hari-guru-cikgu.html

Mikah Lurima said...

ni mesti sebab tengok citer Hantu Gigi semalam. KAH3~

p.e.y.u.z. said...

mal kena tengok halimah jongan pakai braces.cantikkk

::FAIZ FARISH:: said...

akupun nak pakai nanti.....

faiz amir said...

hahaha , mak ak ckp gigi ak cntik sbb mse kecik ak pake . mak ak pakaikan sndri . pakai dawai jee . hebad kann . ahhaaha

cik azeya said...

yg last paling tak le blah. menakotkan der. haha -_-

k h a i r i y a h said...

huh..semart doo

Nesa Wazir said...

hehe. comey je..rmai juge kwn2 nesa yg pkai braces :D

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket