like sampai lebam,if not aku cepuk kang

08 October 2011

the cute one :)

salam petang buat kau daripada aku...okey ade kew pembuka bicara macam tuw??nevermind,actually i got new kitten..permulaan nya memang rasa nak buat masak lemak cili api..tapi bile di tenung-tenung..dan di timang-timang..aku batalkan niat itu..dan mengambil keputusan untuk memelihara dan memuliharanya -..-"

orang kata kalau kite memelihara kucing dengan penuh kasih sayang,dia akan mendoakan kesejahteraan dan kebaikan untuk kita kelak.i'm right?entah no comment
si comel..saya harap kamu akan cepat besar dan sihat =)
tabah kan diri anda untuk mengharungi dunia ini
JANGAN BERSEDIH YA !

29 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

mata dia comel

khairul akmal bin azman said...

muke kucing cam tergamam jew..hehe

salwaismail said...

aceceh. comel!
cewah. header baru tuuuu.

[k]o{q}i[n] said...

masak rendang la...

zOeY zAu YaH said...

tak tau lah kan cuma yg selalu org ckp kalau pasangan berkhwin bela kucing,kucing tu akn doa depa x dpt ank sbb takut ksh syg beralih...entah lah...

Fyqa said...

peh mata dia ! t'goda!

DanieL AdiE said...

Comelnye..mata dia sgt cantik!

Peah Glemer said...

sumpah comel dik, kau bela baik2!

yaya(; said...

Eiiiiii . comellllllllnnyyyyyeeeeeeeeee.. bagi saya boleh tak bang ????

chemay said...

comel nyeee.
mal kalau tanak belaa.
kasi chemay k?
heee
:)

adwafarahin said...

alololo tomeynye hihi :P

Bella Bell said...

pehhhh.. comel gila! serius aku suka kucing tu.. :)

Nesa Wazir said...

gyahhh..comelnye! mate biru..moge membesar dgn sihat ;)

Addin said...

cantik nya color bulu dia :)

faiz amir said...

atotototot , comeynya , ak dlu ade anak kucing kt umah sewa ak , skrunk da tade , sbb umah jadi bsuk , so kami beri kebebasan utuk dye cari tuan rumah bru , hahaha

alynn ahmad said...

Alalala comel :'D

Azam Shah said...

no doubt. that is sooooo comel!

♥Aien Najwa♥ said...

comel nyer kucing...=)

cacha said...

cute nye kucing kamo :) jatuh cinte da ni.

LykkaMykka said...

comel lha! nak --'

kjaharun said...

adeke dia nak masak kucing tu lemak cili api..

hahahaha

said...

comell!! saye sayang kucing ^__^

Cik Yatt said...

shomell gile kucing itu..!!!! argghhh gerammm

Lai Qma said...

c0mel..slmt mnjgenye dgn pn0h ksh syg..^^,

budak.mata.empat said...

tomel nyer!!!!! ank ebla jugak sekoq tapi lum ada kesempatan lagi.. Y_Y

cik nurussalwa said...

woooooooo~ comelnye.
mai sini biar saya yang bela.

YOUsoF said...

Comel.. Kalau aku pun tak sampai hati nak buat lauk lemak cili api mahupun rendang..



Terus sayangi kucing bro.

AwieKashi said...

KUCING SATU!!!!!
huhuhu...
asal chumel sgt doe..
mana aci...
xkire...kucing aku chumel lagi..
hahahaha!

nini said...

alamak ai tak ske kucing a

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket