like sampai lebam,if not aku cepuk kang

07 May 2012

burung kecil terlalu comel, atototo :P

salam tepuk-tampar-tibai-terajang daripada saya, setelah 2minggu abaikan kesejahteraan otak,sekarang awak bebas sayang ! and now sila persiapkan diri untuk menerima keputusan dalam 2minggu lagi, yewlah kena lah prepair takut takut dapat anugerah ke sem nie(ok sila sindir saya sekarang juga) !

hahaha,all of you yang tengah baca nie ade twitter tak?? ok kalau takde sila buat dan make sure saya orang pertama di follow nya... hahahah..ok stop about twitter, and now aku nak cerita pasal twitter juga(HA-HA-HA)

Petang tadi ade Malaysia trending(#JurusanTwitter),seriously i'm very noob about this trending,rasa nak pelempang sape buat hastag tuw..haha last last.


and last of jurusan twitter before magrib prayer just now
(#JurusanTwitter sijil cakap sorang-sorang)
hahaha
nampak tak permainan dia?

actually ini bukan nya monoloq berseorangan,ini menjana minda yang creative ! aceh ! and now I do love twitter more than facebook :) 

5 comments:

Noor Maizan said...

hahaha... tak suke twitter, mcm ckp srg2 takde org layan den

syaffeka said...

maap entry kamu yang ny sy sgt xphm
-_-

SYAZWANI SUHAIMI said...

eh,boleh pulak macam tu.hahaha. ok,fb skg ni dah takda benda.bosan. marilah kita meluangkan masa kita di wilyah twitter.muahahahaha :P

Sarah Mnasir said...

haha.. trending an pasal ni tdi..

Anonymous said...

chemay takde tuwiter.
sobs3
T____T

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket