like sampai lebam,if not aku cepuk kang

14 December 2012

berbahagialah kamu di sana ! HAHA :P

salam harimau malaya!
even out ke final kan!
tapi agak bingai permainan Malaysia vs Thailand
di saksikan referee bingai datangnya dari korea
setiap tindakan, Malaysia salah -_-" annoying tak menyudah

ok cukup setakat itu, cerita pasal hidup pula ! boleh?
HAHAHA


actually dulu, ya dulu la,
aku jenis tak pernah kisah dengan hari, tarikh semua ni
berkemungkinan besar, ya berkemungkinan besar
aku akan lebih alert about tarikh
kira nya, hari-hari lah aku akan hadap kelender !
hua hua hua
lepas tu, tick weekend..
tick cuti umum
lepas tu, hari-hari yang sudah lalui, mark pangkah!
oh tak lupa juga, mungkin akan ada status

"morning twitterian, monday blues yaa T.T"

HAHA

haaa sudah ! teruk benor aku ni haaa!
HAHAHA
:P

last but not least
Selamat Memula kan Tugas Akmal
:)



5 comments:

ZWAN SABRI said...

Tudiaahhhh, betimbunnya buku.. HAHA..
Btw, diharapkan semoga kekalahan Malaysia tidak mematahkan semangat hang untuk jadi pelajar.. HAHA

chemay said...

eh dah kerja ke camne ni mal?
:O

Ezy Chiaki said...

hoho..
selamat menjalankan tugas

WZ said...

First time here and good luck on ur first day of working. =)

محمد رازيق said...

selmt bekerja bro.

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket