like sampai lebam,if not aku cepuk kang

23 September 2010

aku takowt okey!!

okey tajok entry kali ney poyo kan?mcm tajok2x seblom nie pon poyo jugak kan?mmg poyo kan?sangat poyo kan?okey ckop stakat ini untok mengatakan haku nie poyo!ape yg haku takowt sngat nie?

okey tengok nie.....
24sep2010(ujian agama)(esok)(dewan muadzam shah)
26sep2010(public speaking current issue gua buat tajok illegal immigrants)
arkk sama dengan si payeen(okey tekan sini xnak tekan pon tape)
okey tajok illegal immigrants sangat bosan an coz nak cite sal mat bangla.indon.thai.entah pepelah
yayaya mal ozil is the most boring man in the world
ade ku kisah??????
hahahhahhahah
27sep2010(ujian ukur kejutraan*okey satu habok haku x rety buat okey*)
28sep2010(conti. public speaking)(lecture hall kejuteraan awam,mampos den)
habis jew schedule yg sangat beban nie..entah schedule ape plak lah yg akan dtang an!!!
terasa d hati nak lari jauh2x xmo tempoh semo ini!!!!!!*gua guna ayat bhasa melayu spm okey*
okey muka gua dah penoh jerawat okey!!!!!!tercabar pulak nafsu haku!!!
ape kena mengena wey!!!!!!
bengap lah hang mal!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahahahaha!!!!

2 comments:

::FAIZ:: said...

Aku Mat Thailand..... :P

aqmalazmi said...

nak cerite psal kau lah ur!!!!!!!!!so so bosan nak bcakap pasl illegal immigrants hahhaa

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket