like sampai lebam,if not aku cepuk kang

22 November 2010

seyes teringat

          Sijil Pelajaran Malaysia
Bahasa Melayu
Bahasa Inggeris
Sejarah
Mathematics
Pendidikan Islam
Additional Mathematics
Physics
Chemistry
Pengajian Kejuruteraan Awam
Lukisan Kejuruteraan

(saja mengimbau zaman SPM aku tahon lepas)
(pejam celik dah genap setahun aku lepas dengan SPM)
(SEKOLAH MENENGAH TEKNIK BUTTERWORTH PULAU PINANG)
(KEJURUTERAAN AWAM)
(PN.ASMIDAR BT ALIAS)
(4PKA2 & 5PKA2)

(Ada jgk adk2 yg x amek port psal SPM keje dok on9 n tv)
kan???
nasib baik dulu aku sekolah asrama n stay kat asrama!!
kat asrama tadew facebook,henset,blog,ym,tv!!!!
yang adew PREP and BUKU!!!!!

p/s : tak taur PREP tuw ape??hahha!!kau mmg rugi!!tnye lah budak asrama lain!!mmg perkataan yg sama di gunakan!!!! 

8 comments:

mohammad nadzier said...

whoaa !

♥AQMAL♥ said...

cik elmo :hahahaha!!!nape cik elmo??

tim said...

prep tu ada mentor kan?

♥AQMAL♥ said...

ehmm tadew lah. . .kolah tuw tadew mentor pon. . .

::FAIZ FARISH:: said...

o ko muda lg....

♥AQMAL♥ said...

wey faiz!!!!hahah!!ingat aku dah tua kew??home come you!!hahaaaa!!grr

_FifAh aZizAn_ said...

SUMPAH!!! teringat jugak laa....
whaha....rindu ckgu asmidar...
pak jet...ahh..suma laa....ngeng~

♥AQMAL♥ said...

SUMPAH aku pon tak tipu!!!!tup2 dah setahun kita spm!!!arkkk aku nak patah balik bolh??

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket