like sampai lebam,if not aku cepuk kang

29 November 2010

edisi sentap-menyentap

okey kitorang open!!tak maen closed!!
hahhahahah!!!!!!!
ohh yeahh tarikh kejadian bertukar relationship ni
 i tak brape nak ingat lah You olls
tnye nad!!!
nad ingat tak nad???
sumpah die tuw nak ingat!!!!
jgn harap lah!!!!!!!
semalam time dating dengan die mmg bersepah aku tnye die soalan!!!
hahahaha!!!!
and than minah tuw ckap
"I mmg counter pertanyaan pon"
-______-
aku tnye nad
"ehh You ape maksod ayat nie
(semoga hati aku takkan berubah dgn cepat)"
nad,I rase betol-betol adew something dengan ayat tuw,that why i tnye tuw
after dengar You pnye penjelasan 
"okey saya fham"
-_____-
dah lah semalam masing-masing sentap!!!!!
nasib baik lah i jiwang karat(kata nad)!!!
hahahahhaha!!!!!
teros pujok die
ehh yOu,You perasan tak!!
i jnji nak call You pkol 2.30pagi!!!
tp i call You 2.25pagi!!!!!
cepat 5minit jew pon
-,-
(I tak nak prinsip penantian satu siksaan menjadi pegangan)
so i percepatkan sikit call You smlm!!!!
hahahhahhaha
time dok sembang ngan die You olls!!!
kredit aku plak kong!!!!!!!!!!!!
okeyy
sentap buat kali kedua budak tuw!!
die ckap
"okey mcm tuw jew blahhh!!fine,byebye"
hahaaahha!!!!
berbekalkan kridit aku yg 5sen tuw
(perlu kew aku mention kredit aku yg 5sen tuw kat You olls)
aku pon text nad dengan!!!
something yg meng-happy-kan diri die!!!!!
hahahahahahaha!!!!
after that nad reply dengan msj yg agak 
meng-happy-kan diri aku jugak!!!!
hahahahahah!!!!
nad,i nak mention mesej last yOU kAT sini bolh ta??
okey jangan ngada-ngada!!!
hahahahaahha

6 comments:

::FAIZ:: said...

kau ni kdg2 Pelik...


http://faizfarish.blogspot.com/

aqmalazmi said...

well!!hahaa

Anonymous said...

menahan keterujaan nak tau last mesej tue

AmoyRawks ♥ said...

betol ckp mmbe kaw
kdg-2 kaw nih pelikk -,-'
excted sgt dpt gf cmpay mcg pown na btaw ,
adessss :p
law clash tuh ,
tataw lerr :p

Nur Anami Azmi said...

ehhh kaww!!!
haha...aNa pongg nak mnyentap-nyentap gaxx nihaaaaa!!
hahaha

amin said...

erk, speechless ;)

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket