like sampai lebam,if not aku cepuk kang

28 November 2010

kau sentap?minta maaf k!


selama sebulan aku cuti sem!!
dan selama sebulan lah aku buat entry yg mcm orang gila!!!
niat aku saja suka2 tadew nak bg org lain sakit hati
yg terasa selama sebulan aku dok buat entry mengarot
okey dengan rendah diri aku mintak maaf!!
heeee
kadang-kadang smpai 4entry aku buat dlam masa sehari!!!
kau mampu??
hahahah
betol betol annoying  kata nad
hahahha!!!
ujong bulan nie a.k.a awal bulan depan aku dah mula sem dua
(bagi seluroh student politeknik seluroh malaysia sahaja)
(kami tak pndai so politeknik tuanku sultanah bahiyah lah tempat kami)
FINE*
kenyataan
-,-
aku mintak maaf tau kalau u olls terasa n fikir aku nie terover and so on!!
ito hnya nk bg u olls happy jew dengar i mengarot!!
heeeeeeeee. . .
lepas nie rarely on9!!
miss You all!!!!!
nak tumpu kat sem dua nie je. . . .
tp esok still bolh buat entry heee
(nak jugak an aku nie)
ape-ape pon adew kew owg baca blog aku??
mcm aku nie mengarot sendiri jew pon ^^
hahahahha!!!
motif pic nie??
suroh You olls tengok jerawat i yg makin ber maha raja lela!!!
*okey FINE*
kalau miss i nnti bolh Lah cium i okey!!
ahhahahahah!!!
nad i bnyak jerawat -,-
byeeeee

3 comments:

tim said...

ala...going to miss u and ur karutan lah lepas nie..

nak ke tak cium gambar tue....

♥AQMAL♥ said...

hahahha!!kan?? ohh yeahh cium lappy kau ckop!!hahaa

::FAIZ FARISH:: said...

ko rajin basuh cadar tak? jerawat tu kdg2 berpunca dr pillow case atau cadar yg kotor.... n kotoran tu melekat kat muka... sbb tu jerawat tumbh. kdg2 pasal Hormon....

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket