like sampai lebam,if not aku cepuk kang

26 November 2010

aku period kew?


Soryy Sorry and So Sorry


Tiap-tiap malam aku moody!!!!
Kenapa dengan aku nie!!!
Period kew???adessssss!!!!!!
Dan tiap-tiap malam adew jew mangsa aku tacing!!!
Dan tiap-tiap malam adew jew orang buat aku tacing!!!!
Kew aku nie jew yg terlalu pikirkan sangat!!
No hell !!!
Dan tiap-tiap malam adew jew kawan yg terasa dengan aku nie!!
dah masok malam ke dua dah aku buat kawan aku tuw sedeh!
omg sorry Idin tak dapat jadi kawan terbaek
YoU olls semua
PESANAN:IDIN KUAT TACING
Pffft. . .. -,-

2 comments:

mr.syazwan said...

adehhh

da beli kotex cpt..

haha

♥AQMAL♥ said...

wan:hahahah!!!kejam lah kau nie!!hahah

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket