like sampai lebam,if not aku cepuk kang

17 November 2010

mcm2x aku dapat tau

omg!!!!mcm2x aku dapat hari nie!!!grrrrr
yg petama ye aku tak sempat solat hari raye!!!!!
ohhhhh!!!!aku bngon sngat lambt!!hahahaha
lepas tuw my mum memekak!!!bangonn!!!balik kmpong!!!
erkk please lahh kmpong kat perak jew pon!!!!
dalam perjalanan yg agak lama n bosan sngat!!
my mum bukak hot fm!!
tetibe plak time tuw adew gosip si FF tuw bawak!!!
die ckap si noh ujan n si miss nina dah pon bertunang
 6 nOv 2010 ritu!!
sngop si miss tuw ta ckap aku awal-awal kan!! FF mekasih bg taur mal aw!!!
hahahahaaaaaa
diowg akn kawin bulan july 2011 kot!!entah lebh kurang lah!!aku pon tak bape nak dgar sngat tarikh diowg kawin tuw. . .
noh kau jage miss tuw baek-baew aw noh!!!grrrrr!!!!!!!!!!!
smpai kmpong agk petang!!!woii penat nye!!!!makn-makan!!!
lepak depan tv smbil tengok sukan kat astro 
si AZIZUL HASNI AWANG(sory kalau silap text name die)
telah mengharom kan name MAlAYSIA sekali lagi dengan memenangi acara basikal!!!
die jugak di gelar "ROCKET MAN"ats kepntasan dia mengendalikan basikal nye itu!!!
time lagu MALAYSIA berkumandang di Guangzhou, China bertapa terharu nye rakyat-rakyat MALAYSIA di atas kemnangan si AZIZUL HASNI AWANG tuw!!!
aku dengar berita tadi sepatotnye sukan asia 16 nie di adakan di MALAYSIA tetapi kos die sangat3 lah tinggi so MALYSIA tarik diri ^^
dan di adakan di Guangzhou
dan khbar dari Kementerian Belia dan Sukan mereka sudah bersedia untuk melaksanakn sukan ASIA ini di MALAYSIA pada masa-masa akan datang^^ tahniahh yeahh!!!!
cos keseluruhan SUKAN ASIAN DI Guangzhou ini melebihi 30bilion^^
heeeeeeeeee byak duit tuw dek kalau kite nak buat kat sini dik ^^
hahahahahaha!!!!
ape-ape pon 
hari nie aku tak pergi solat raya
miss nina dan noh nak kawin,,
dan TAHNIAH MALAYSIA^^



5 comments:

AmoyRawks ♥ said...

followers makk daa rmayy . mmg den jeles !

aqmalazmi said...

cerite-cerite makkk beshh kowt ^^ ngerrr

Raji and Yeen said...

hahaha kan ke smart rambut noh mcm tuh
huahua..

aqmalazmi said...

yeahh tp tepi jew die potong!depan still mc tuw ^^

faiz amir said...

hahaha . ak pown bce gak psal mizz nina ouh kawen . adess . cam taleyh trima je dye kawen ngn noh hujan . asl dye ta kawen ngn mek petir ke ? nok ribut ke ? hahaha . staiwo der . peace

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket