like sampai lebam,if not aku cepuk kang

04 December 2010

kau hot??okey kelakar



kan tengok tajuk dah rasa menyampah kan??
tambah pulak aku yang tulis nie
-,-
terlebih dulu sory kalau kau terasa apa yang bakal aku ceritakan nie
okey jujur aku cakap aku menyampah dengan budak-budak howt
aku bukan nye jelous kew...cemburu kew...
dan anti budak-budak howt
tp aku rase macam 
"heloo kau ingat kau dah cukup howt kew"
hahahahaah!!!!
ade yang lagi howt lah padew kau!!!
pleasss lah!!!
hahahahahaha!!!!!!!!
ingat boleh masuk syurga kowt bile howt!!!
antara ciri-ciri orang howt
"sombong"
"friend berjuta-juta"
"muka jambu bagi lelaki"
"muka cun bagi perempuan"
"buat status kat wall sendiri" 
dengan harapan 
"Ya-ALLAH mintak-mintaklah adew orang comment"
"adew page sendiri"
dengan harapan
"weyy LIKE sini boleh -,-"
"adew account kedua"
dengan nama
"Akmal Azmi II"
"list of siblings yang sangat bersepah"
"update status semata-mata untuk buat orang terasa"
"berkawan dengan budak-budak howt jew"
"gambar memang ramai gile orang comment"
"status nak best jew"
"on9 24jam"
hahahahahaahhaa!!!
kan!!!!
ayooooooookkkkk
adew kew orang terasa dengan entry nie??
heeee
aku tadew niat okey
ini pun untuk peringatan untuk diri sendiri. . . . . 
kepada friends FB mal yang penah tegur mal
tapi mal buat bodoh jew
sory tau...
adew sebab lah tuw mal tak tegor u olls balik..
antaranya
mal malas
or 
mal adew problem dengan orang yang tegur mal tuw!!
bukan belagak okey
tambah-tambah pulak waktu sekarang nie
"sumpah aku dah malas nak sembang dengan orang asing"
heeeeeeeeeeee
dengan kawan-kawan no hal tetap aku sembang dengan korang
kite rock bebeh!!!!!!!!!!
kawan-kawan mal dah macam tulang belakang aku kowt
tadew diowg
"sumpah lumpuh hidup aku nie"
hahahahahahaha!!!!!!
cool bebeh
okey tuw pasal orang hot!!!
yang bajet hot macam mane pulak??
-,-
actually aku tak berapa faham maksud
"bajet howt"
and
"muka jambu"
hahahahah!!
tapi aku letak jugak kan ayat muka jambu tu dalam entry nie
aku tiru orang jew
dah orang guna ayat muka jambu aku pun guna lah ayat muka jambu tuw
hahahaha!!!
nanti ckap si 
AKMAL AHMAD AZMI
nie tak
up to date!!
hahahahahahhahaha!!
last but not least
sekarang nie ramai orang menuju ke pangkat hot kan
ade jugak orang yang jenis macam nie
"INSYAALAH aku kawan dengan budak hot nie nanti aku hot jugak"
hahahahahhaha!!!!!
kau ingat zaman penjajahan jepun kew??
boleh dikatakan menumpang populariti daripada sesetengah pihak
-,-
"heyy PROPAGANDA lah kau"
=)
tengok macam aku
suka sangat buat SYOK SENDIRI!!
hahahahhaha!!!!
aku buat SYOK SENDIRI dengan artis!!
tambah-tambah dengan si akim tuw!!!
hahahahah
die glamor kan!!!
aku pun ape kurangnye
gile glomour jugak!!
tp ingat bukan
gila hot
macam You yang terasa tuw
hahahahhahahah!!
sumpah lah bersepah orang yang terasa kan kali nie
tp inilah hakikat duniawi yang kite kene terima
akmal!!!
kau tak leh terima kew?????
okey sila ke hutan!!!!!!
hahahahhahaha!!!!!
yang kau nak terasa sangat kenapa??
kau hot erk???
heeeeeeeeeeee
haiii
budak-budak
howt!!
cool sudah kepada yang terasa tuw
kata hot!!!
hahahahahahahahah!!

=)



19 comments:

Afiefah Safieni said...

sama ar...
xsuka org tiap masa update status,..
begaduh dgan bf pon nak bgaduh dlm fb..

aqmalazmi said...

ohh yeahh kite give me 5 okey!!!heeee!!

::FAIZ:: said...

dah post... sila2.

Raji and Yeen said...

err aku pun on9 24 jam lol
hahahha
kalau muka cm kau ni depa panggil muka jambu x eh?
hahaha adeh xpaham budak2 sekarang..
aku budak lagi ke eh? =.="

aqmalazmi said...

faiz:hahahah!!!aku dah bace pon!!gile gojez kau!!musoh dlam selimot!!hahaha

aqmalazmi said...

razi:erk??on9 24jam kew??aku yg on9 24jam pun tak nmpak kau!!hahaha!!!!!muke aku??hhaha!!jgn harap lah org nak panggil jmbu!!haahh!!!kau budk lagi ape!!haha

Miraluna Z said...

, oit! oit! terasa part on9 24 jam uh . huwaa ! on9 pon sebab lepak cni tawu . sob sob sob =( tapi part hot tu memang tak terasa sikit pon . HAHA! ish3~

aqmalazmi said...

aloooloooo!!!bukan ckap kat You lah mira!!!hahahahahahahah!!!!!!!!!ehh tak hot kew???cewahhhh!!

Miraluna Z said...

, HAHA! nk kene aqmal ney . grr ~
(-_-')v ngee

Anonymous said...

sorry... :(

Anonymous said...

adek,ko hot lah hahahhaha...eh x terase ok? pasal kite x hot cuma suam2 manje hakhakhak..

aqmalazmi said...

Miraluna Zaini:hee mal gurau jew meh ;D

aqmalazmi said...

tim:kau howt kew??heeee!!terasa erk??heee

aqmalazmi said...

akak zoey:aku hot??hahahah!!!jauh panggang dari api ^^..ohh yeahh akak suam2 kuku..heee

mr.syazwan said...

betul!

GHAMAI GILER orang bajet howt

ingat meka chantek (bg pompuan laki pun boleh la kot) haha

aqmalazmi said...

kan??ramai gile yg bajet howt!!!!!haishhh!!

syahirahrostam said...

haha yg 0n9 24 jam tuh tekene kot.
byk kriteia hot yek?haha

aqmalazmi said...

cik syera:rmai kowt yg terkena pasal on9 24 jam tu!!hahahahha

N's. said...

I ade dua account. -__- Tp I tak hot langsung kot. Haha

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket