like sampai lebam,if not aku cepuk kang

30 December 2010

perangai aku!!nape kesah ke??



ouchh tadi keluar shoping3 dengan member3 
but
idin tak ikowt..
-,-"
die adew besh jugak!!!!
kalau die ade sumpah aku dengan idin gosip3 sambil jalan...
penah sekali aku dengan idin gosip pasal baju dalam perempuan
hahahahhahaha
lucah kan!!!!!!
(tak perlu lah aku cerite semua dekat u olls)
lepas tuw bile jalan jumpa jew barang-barang yang besh3 sikit mula lah nak belek3
tp tak beli pun....
ouchh i dengan besties i memang mcm tuw
kau kesah kew???
ke jelous????????
hell lah wey!!!!
tp ri nie kuar die tak dew...
kawan-kawan i adew tanye..
wey mal bawak lah kawan baik kau tu!!
-,-"
nak buat mcm mane ade hal ckit..
so tak boleh lah join
^^
ohh yeahh time keluar tadi mcm2 aku nak beli!!
biase lah 
sikap aku nie
terlalu
"waste of money"
sikit..
ehh sikit kew??
hahahahhaah
aku jew taur jawapan die.....
time keluar tadi
aku dah TERbeli sepasang kasut putih Paul Smith!!!
ahhh geram sangat tengok smpai Terbeli kasut paul smith ur!!
jam putih cantik jugak
tapi tak beli lahh!!!
hahahhahahha!!!!
t-shirt elmo putih
pun cantik jugak
tapi dahh adeww
^^
glasses pun cantik jugak!!!
tapi tak beli lah!!!!!
haahhahahhah!!!!
i minat glasses tuw lame dah!!
tapi idin yang rembat dulu!!!
hahahahhaah!!!!
baju elmo???
hahahahah
i rembat dulu...
idin pun nak beli baju elmo tuw..
tapi nanti3 baru die beli!!!!
"ito baju elmo"
ohhh tadi before shoping
kitorang tengok wayang
cite
"damping malam"
cehhh cerite so-so jew!!
bajet howt jew
tak dew lah besh sangat!!
(memang tak besh pon)
nasib aku bawak kad matrix tadi..
dapat murah
^^
hahahhahahahahhahhha
penat doe....
k lahh 
gtg 
daaaaaaaa..................
hunny + bunny
(comel jew dengar)


4 comments:

::FAIZ:: said...

Aku Komen ni... Baju tu aku nak pinjam blh?

::FAIZ:: said...

aku 1st

mira . said...

baju tu ?haih .penad carik --'
da dpt dulu kan? hee. congrat .nice gile .

miralunaz said...

heh ! terseram kejap bace tajuk entry ni =_= kehkehkeh ! nasib baik ^_^

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket