like sampai lebam,if not aku cepuk kang

10 February 2011

bila tengok tahan nafsu!damm



jepun!!
yess jepun..kenapa dengan jepun??
okey..kajian telah mendapati bahawa rakyat jepun mempunyai sahsiah diri yang amat tinggi...
yeahh tinggi....erti kata lain berdisplin kowt....
diowang sangat berdisplin and pembersih kowt..
nak di banding kan dengan aku?
hah sumpah lah langit dengan kerak bumi weyyy..hahhaha..........
and lebih penting rakyat malaysia nie terutama perempuan mmg tak lepas dengan drama korea an!!!
weyy ape kene mengena korea dengan jepun nie
dammm aku ketandusan kata sekarang nie.....HAHAH
mungkin perempuan suka tengok muka lelaki korea kowt...
comel jew.......
nak di bandingkan dengan aku?
okeyy jangan ngada-ngada nak bandingkan aku dengan lelaki korea okey
HAHAHAHA...
and lelaki malaysia pulak suka tengok wanita jepun!!
tak kisah lah dimana jew!!termasuk lah blue kan??
damm lucah!
and kajian telah mendapati rakyat malaysia nie suke tengok blue..
hahah!!!
biar blue asal cool...
pehhh ayat!!!
lepas nie jangan siapa pun datang tanya kat aku!
"weyy mal tengok blue jepun kew"
aku tampar kang!
 HAHHAHAHA!!!
kau lihat lah awek jepun..cool kan???
angkat kaki,cekak pinggang....
and more important semua kamera menuju ke arah itu!!
what the hell..tak senonoh kan!
that means lelaki-lelaki di situ straight lah..tadew lah gay sangat!
HAHAHAH...
sudah stop it akmal,jangan melebih! kang blog kau dinaik taraf blog prono pulak!
superb kan uniform sekolah diowng....
even negara diowg sejuk sekali pon..
still terdedah..heeeeee..
i like it......
tapi ape yang cuba di sampaikan dalm gambar nie?
okeyy maybe pengawas yg paling poyo dalam sekolah tuw nak buat spotcheck kowt..
tapi agak lah kan....
aku dulu bawak fon masuk hostel tadew plak kene londeh spender berjemaah..
habis kuat kene raba dengan pakguard!
damm punye parkguard..
kalau makguard tak pelah!!!!
haha!!cute plak aku tengok die..
senyum balik dekat die
(",)
memang cara kawad kaki mereka mcm nie erk??
tak kew orang depan dapat
free show?
kene plak 10 orang dalam tuw menggunakan spender pelbagai warna..
tak kew meriah jadinye?



pertanyaan
nak pergi jepun sekarang boleh tak?





6 comments:

Chuck said...

hahha. nak ikut kau g jepun.

aqmalazmi said...

chuck : haha!!laju kau kan! HAHAH.JOM

Unknown said...

bukan maen lagi kau kann. hahaha

aqmalazmi said...

AyinAyob:HAHAHA MAAF KAN SAYE..HEEE

::FAIZ:: said...

Berdosa kau mal tunjuk pic lucah... Astagfirulahalazim

aqmalazmi said...

faiz: astagfirulahalazim,astagfirulahalazim,astagfirulahalazim

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket