like sampai lebam,if not aku cepuk kang

29 March 2011

ee skema nya,jijik ke



hey guys..sihat?
saya sihat..alhamdulillah.....esok tak taur lah sihat lagi ke tak an..
okey fine,,tadi ujian akhir pendidikan islam...
20 minit sebelum pukul 5 dah ramai gile orang kuar dewan..
macam semut api..
tapi aku cool jew dalam dewan...makin lama aku makin cool 
dan menyaksikan orang ramai berpusu-pusu keluar dari dewan..
dari beratus..jadi berpuluh..
"akhirnya 15minit sebelum pukul 5 aku menyerah kalah..lalu keluar dewan"
(ayat stok geli-geli sial)
nyampah kan?
nie kes cool sangat lah nie...aku bukan nye spesis kulit biawak duduk dlm aircond berejam..
biawak duduk dalam aircond kew mal?gila apa!

okey skema..ape tu skema?
entah..cari dalam google tak jumpa pon maksud skema tu ape...
tapi yang aku tau skema tu macam aku...
HAHHAHAHAHA..
"euuuuuu"

orang akan cakap skema bila die 
-duduk DEPAN SEKALI dlam bilik kuliah-
padahal tempat kosong kat BELAKANG SEKALI dah penuh..(okey auta)

orang akan cakap skema bila die 
-DIAM jew dalam kelas-
padahal kau tak taur die tengah berangan tu,ke tengah cakap sorang-sorang dalam hati
HA-HA-HA

orang akan cakap skema bila die 
-pakai CERMIN MATA dalam kelas-
padahal itu kuasa ALLAH,kau nak melawan?..dah rabun nak buat macam mane lagi an..kesian kat org rabun tu..iss iss iss

orang akan cakap skema bila die 
-datang AWAL GILA kelas-
wey nyah..kau tuw student..patut kew lecturer tunggu kau?
fikir okey!
(aku berani cakap macam nie sebab sem nie tak penah lewat..kalau aku lewat,aku ponteng terus)
-OKEY fakta-

 orang akan cakap skema bila die
-pegang BUKU jewww-
padahal kau taur tak buku tu berat..atleast kalau
pegang ringgan lah sikit bahu yang menjinjing nya..KAN?


orang akan cakap skema bila die
-berambut PENDEK-
padahal sebelum nie rambut die panjang gile..kau taur kew??kot kot die baru potong semalam kew an?

orang akan cakap skema bila die 
-mengunakan BAHASA MELAYU dengan betul-
hello der,,kau taur tak BAHASA JIWA BANGSA?so nak salahkan BAHASA kew?
pi - gi - raaaa....
(nasibla aku bm cemerlang dalam spm HAHAHA)

orang akan cakap skema bila die 
-pakai TALI LEHIR-
alahai kesian datuk-datuk,ahli koperat and menteri di luar sana
sebab korang di COP tettttttt.....
(mampos aku ai cakap macam nie)

orang akan cakap skema bila die 
-tak HISAP ROKOK-
hah ROKOK menjamin kesihatan abadi..
teruskan...
: p

okey lah wey..penat aku fikir ape yang skema sangat kat diri aku nie.. HAHAH...
ehh jap..semua nie mengambarkan akmalazmi yang sebenarnya kew???
HAHAHAHAH.............
wek wek akmal skema.............
HAHAHAH

so orang yang tak skema ialah
orang yang DUDUK BELAKANG SEKALI dalam kelas,buat BISING dalam kelas,tak pakai CERMIN MATA dalam kelas,datang LAMBAT GILA kelas,tak pegang BUKU,BERAMBUT PANJANG,tidak menggunakan BAHASA MELAYU dengan betul,TAK suka pakai TALI LEHIR,and PENGHISAP ROKOK..
okey selesai

-terima kasih-

No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket