like sampai lebam,if not aku cepuk kang

22 April 2011

ENTRY UNTUK ORANG TEKEJUT..HA-HA-HA



sambil tarik nafas dalam-dalam,dan hembus panjang-panjang
huuuuhhhh
(mengeluh)
isnin,selasa,rabu..nah amek kau..sape la buat jadual exam macam tu
hentaman demi hentaman selama 3hari berturut-turut,ditambahkan lagi semua subject tersebut adalah subject pure budak-budak kej.awam
(terima hakikat)

okey entry ini mungkin panjang,tetapi pendek faktanya
fakta mengenai "Aku Akan Tekejut Bila. . . "
opss opss opss ini bukan lah contest segala bagai...sebab aku tade duit nak beli hadiah kepada para pemenang sekalian:

aku akan tekejut bila orang tekejutkan aku
mesti la kan??dah nama pon tekejut,mestilah kene tekejut kan?
(tekejut ditambah melatah,pakej bukan)

aku akan tekejut bila lipas terbang depan mata aku
mesti korang yang tekejut kan dengar fakta tu,actually semalam ada lipas terbang depan aku,dan aku baru teringat yang LIPAS MEMANG BOLEH TERBANG lalu aku pon TEKEJUT
(macam orang gila bukan)

aku akan tekejut bila ada rombongan datang meminang aku
gila apa...mesti la tekejut kalau ada orang masuk meminang aku,ingat aku dayus apa
pompuan masuk meminag laki?
(koma sepanjang hayat)

aku akan tekejut bila astro call aku dan cakap aku dapat mengantikan akim
huh.....itu kan cita-cita aku....so sape yang tak tekejut kalau astro call kan?
ganti tempat akim lagi..
mesti si akim tu makan hati gila dengan si akmal tu
(terus akim mintak nombor telepon aku,dengan alasan nak jadi kawan baik BOLEH)
(petir)

aku akan tekejut bila ada orang bagi Honda Civic semperna birthday aku
hah sumpah aku tekejut kalau dapat sebijik honda civic time birthday nanti
kelas-kelas datin jew yang mampu nak belikan honda civic kat aku
Datin mane laa yang nak belikan aku honda civic an,DATIN MAIMUN kowt
(pitam)

aku akan tekejut bila kucing aku becakap
aku suka becakap dengan kucing,walaupun die tak balas balik percakapan aku tu
mana taur,satu hari nanti,dok cakap-cakap dengan die,die balas balik
mesti la aku TEKEJUT
(keluar tv3 sebab kucing bercakap dengan tuanya)

aku akan tekejut bila orang yang aku tak kenal,jerit-jerit pangil nama aku
YES..sangat tekejut kalau orang jerit macam nie
"akmal..akmal...nak tanda tangan boleh,awak nie howt laa"
(faiz farish mula makan hati)

aku akan tekejut bila mendapati dompet yang diletak kan di bontot takdak
okey pengakuan,aku selalu lupa..kadang-kadang letak dompet area bontot kiri
cari area bontot kanan..lepas tu tak jumpa mula la muka TEKEJUT..
last-last baru teringgat...
"BONTOT KIRI LA MAL"
(gelak kau kan)

aku akan tekejut bila korang comment entry ini
HA-HA-HA
aku gelak dulu....
yess aku akan tekejut bila korang teringgin nak comment entry ni.
motif aku gelak?
biasa la..aku kan suka gelak tanpa sebab
so what the the!


pic orang kat sebelah nie comel kan --->




mesti ramai 
yang rasa nak campak
lappy jauh-jauh an
bila baca ayat atas tu
(KORANG TERIMA LA HAKIKAT)

5 comments:

Anonymous said...

<<--takut lipas. tak kira terbang atau sedang berjlan jalan

Nana Bbanilla said...

hahahahaha..lawak laa mal nie :D dtg meminang and ganti tempat akim ta boley bla. haha :D

Anonymous said...

belom sampai nak campak. t rosak kene beli baru plak. just nak tutup lppy je ad lh :D

Fatin Fadila Fadzil said...

aku malas nak komen sb takot kau tekejut sakan .. tapi aku tabole terime hakikat bila kau kata kau comel. a ahh, aku rase macam nak campak netbook aku ni. haha !

Connecting With My Own Soul said...

hahaha. terkejut betul ni.

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket