like sampai lebam,if not aku cepuk kang

16 April 2011

Mark Zuckerberg,buat org ramai jadi gila!


(erti persahabatan)
woot..woot
masalah facebook..
si tipah tulen "menge-Tag" satu status kepada kawan nya si jenab
(padahal diowg tengah duduk bersebelahan jew pon)
(perlu kew tag status dekat org sebelah??)
perlu kew tipah??perlu kew jenab??
perlu ke..perlu ke..perlu ke
????
ehmm(mengeluh)
"proses tag status"
padahal si jenab tu ada sebelah die jew
haishhhh
-tak faham aku-
-,-"
masyarakat..
tengok tu 141 others like this
wow superb duperb
-,-"
lepas tu ber-wall lah diowg...
(mcm org gile,padahal sebelah menyebelah je pon)
agak nye bisu kowt
-,-"
tup-tup ada org nyampok wall diowng
tuw si abg hot tu sampuk wall diowg
-aku pon pitam-
-apa jantina diowg nie??jantan ke betina??-
adesssssssssss
-Diva maknyah pon like-
(aku pon cuba fikir ke arah positive)

hmmm...
facebook masing-masing kan?
aku pon tak reti nak sampai kan mesej nie 
macam mana lagi supaya ianya senang untuk difahami
-aku harap korang faham-
><"

aku nak tag status
dekat kawan sebelah aku la
nak tnye die buat ape?
*GILA



No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket