like sampai lebam,if not aku cepuk kang

20 April 2011

mega bukan sebarang mega =(


EXAMINATION AND EVALUATION DIVISON
(MINISTRY OF HIGHER EDUCATION)

CIVIL ENGINEERING DEPARTMENT
FINAL EXAMINATION
DECEMBER 2010 SESSION

CC203 CONCRETE TECHNOLOGY

TIME:11.30-01.30
DATE:20 APRIL 2011


huh tu muka depan paper konkrit
serius aku nak cakap
"MEGAnya SOALAN"
semua yang terkandung dalam paper tuw tadi
"SEMUA AKU TAK YAKIN APA AKU BUAT"
-,-"
ramai yang cakap soalan memang mega
termasuk lah aku
=(
 English Language dia pon dasyat taur!!!!!!!!
separuh hidup aku tadi hanyalah untuk memahami apa la soalan tu cakap
-,-"
esok pagi-pagi buta satu lagi azab dunia
IBS
huh
-,-"
=(

dah cite banyak-banyak pon
 semua aku dah buat tadi
so
esok bawak dictionary masuk exam
byebye

konkrit oh konkrit
mega nye kamu
IBS woi IBS
nak mega juga ke

5 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

good luck

Raji berkata said...

woahhh ak rasa cm ak pun dapat rasakan kesusahannya..
hohohoh

✿ Ninaa Haslina ✿ said...

boleh bawak masuk kamus dlm dewan, tp jgn bukak. hehehe ^^

aten fadzil :) said...

kita sebagai pelaja hanye mampu besaba dengan kerenah soalan kan encik akmal ? haha *frust tonggeng + golek

syafiq othman said...

good luck exam encik mal...chaiyok2 huhuhuhhuhu =)

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket