like sampai lebam,if not aku cepuk kang

25 May 2011

nak gemuk!nak taff,tanak boroi

1)gemuk itu comel
2)gemuk itu best
3)gemuk itu cool
4)gemuk itu menawan
5)gemuk itu seksi
6)gemuk itu boroi
7)gemuk itu awesome
8)gemuk itu kuat makan
9)gemuk itu gagah
10)gemuk itu taff

gemuk itu segala-galanya!!!!best kan 10kata-kata yang aku keluarkan tu....impian aku nak gemuk..macam sejuta impian marshanda(ape nie -.-")

tapi,aku masih belum gemuk,,berat aku 51..kadang-kadang makan naik 52..lepas tu turun balik...kalau tak makan tu turun 49..kalau kene angin rasa macam nak melayang dah..kalau naik moto..pegang besi dekat belakang kuat-kuat..takut terbang naik langit terus tak turun bumi dah

opah cakap..alaa nanti sunat gemuk laaa tuuu..tapi dah bertahun aku sunat......tak gemuk pon?kene sunat sekali lagi ke opah??perlu kew sunat buat kali kedua?HAHAHA grr (kesian bini aku)

saudara cakap..nanti kawin gemuk laaaaaa...ehmmmm betul kew???aku tengok org kawin tak gemuk..tapi boroi..cekk tanak boroi..mesti mcm badak malas kalau gua boroikan..HAHAHAHAH..perut bulat habis tu tido membongkang..habis tu anak-anak panjat perut..ehmmm



mal sabar mal..dada tu dah bidang dah tuu..sikit lagi taff lah tu
KAHKAHKAH!!!
dada aku bidang tak??????
bidang kan???
HAHAHAHHAHAHAHA..
kau ade??
gelak plak!orang jelous memang macam tu
HAHAHHAA

dah lah..nak g bina badan plak pas nie..byebye..
grrrrrrr
lARIIIII

23 comments:

n!cK said...

bidang ke?? bukan bidan??hahaha:P

aqmalazmi said...

nick : bidan pon bidan lah..hehehehhe

aDieyZa said...

ko ambik lemak akk cikit nak??? entry ko buat akk jeles ok!!! sbb akk nak turunkan berat badan, ko pulak sibuk nak tambah berat badan.. huh!

Fathiah Hamim said...

erghh tough kah? :DDD

Syahirah Suhaili said...

haha..yeah! adiela pon nak gemuk gak..berat skarang nie 42 je..deyh..adiela da mkn banyak da,tp berat tak naek2 gak..org ckap lau derma darah bleh buat bdn jd brisi..tp masalah nye,adiela nak derma drh pon xpass lg coz berat tak lepas 45kg..ohokhok

wanie said...

makan bnyak.. then pergi la gym.. so tade la gemuk plus boroi..

tim said...

gemuk comel okeh?hahahahaha

cucu umie said...

mal kalo umur mcm kita ni 19 bdan dh xley nk naik ag ah..mc gitu shjelah..berat ayie average dlm 49-51kg..xpenah naik n trun..haha kalo nk bidang tu kne rajin g gym ah..haha

...Minah BluR... said...

haha... rmai org mau kurus..
ni nak gemuk.. mesti metabolism tinggi.. mkln la appleton weight gain hihihih

Aman Ibrahim said...

boroi~ haha..

khairul akmal azman said...

gua boroi jew..+ chubby jer..
hehe....

salwaismail said...

nak gemuk jugak. dh mkn banyak, tp tak gemuk2. penat. haha :DD

adwafarahin said...

yang xnk2 tu la tuhan nk bg nnt
hahahaha :P

Adeela Oh Lala said...

cantik ar belog kau .

faiz amir said...

kaw na badan cam ak ke ? kaw kna bykkan latihan agy . hahahaha

Oink said...

Makan babi a bleh gemuk

Areen The Monster said...

lelaki mmg slim b4 kwen.
tggu lah dah kwen nanti.
boroi tu accessories tambahan la kire. haha

syrupmasin said...

kau nak gemuk..aku nak kurus weh :D

Shamsuddin Amin said...

ak x nak boroi...
tapi dah mcm boroi... haha
nak diet sikit.. LoL

jia said...

org xnk gmok dy nk gmok..
bese law da kwen prot buncit..
haha..
buncit nk??

hannanmustaffa said...

kau perli aku :( haha

Azham Vosovic said...

Alhamdulillah sy rasa badan sy ni cukup2 makan je.. x terlalu kurus, x gemuk sgt heheheh

diana said...

setuju! gemuk itu comey.. meowww...

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket