like sampai lebam,if not aku cepuk kang

09 May 2011

please take off your fashion in my blog!

hey HEY!!!!
actually aku kelakar doe bace comment-comment  korang didalam entry yang lepas-lepas..
ade yang cakap
"ayah i marah kan i la sebab romentik ngan mak la"
"mak gua jatuh cintan nagn gua la"
"bapak gua makan hati la"
"muka jew gagah,tapi takut mintak adik dari mak la"
HAHAHAH
kelakar kelakar
nie yang buat gua nak comolot korang nie!
HAHAHAHHA
btw,gua sangat appreciate okey...
tak lupe jugak insan-insan yang buat entry untuk gua macam nie

ohh gosh!gua tekejut okey..nak jugak gua ajak comolot!
HAHAHAH..*ceq gurau nahh
bebudak facebook pon kalau boleh gua nak ajak comolot even kite ta penah kenal,,tengok la
and yang ini
actually ade banyak lagi,tapi yang lame gua dah buang heeeee
ohh yeahh bebeh!you all sangat cool yaww termasuk lah orang yang bace blog nie sekarang nie!yeahhh!!thnksz3..
muah!

okey dokey!
korang taur tak sekarang ni kan dah ade satu lagi fesyen yang agak sempoi
"sempoi tapi gua tak suka dan gua tanak praktikan*
jap usya dulu
taraaa fesyen seluar singkat dan tidak bersetokin!
*HEBAT KAN GUA (sila angguk)
ohh gosh!!tolong abaikan model di dalam pix tersebut ye!
dan jugak tolong abaikan bonjolan-bonjolan yang ade!
HAHAHAH
lu cuba bayangkan!
punya lah menyeksa gua angkat seluar setinggi-tinggi alam..
dan dlm pix tu pon gua tidak mengenakan stokin langsong okey!
gua buat nie pon semata-mata gua nak tunjuk kat korang semua fesyen terkini anak-anak muda sekarang nie..
HA-HA-HA
erk jap nak tanye..tak malu kew pakai seluar singkat?lepas tu tade stokin..
wey bedah!
dulu time gua sekolah rendah...kalau seluar gua singkat sanggup gua ponteng sekolah okey!
HA-HA-HA
nampak macam pua-chu-kang okey!
that why la gua tanak g sekolah kalau seluar singkat!
nanti ade plak orang cakap "EHH EHH PUA-CHU-KANG datang sekolah la"
damn!
sekarang nie zaman dah berubah..
seluar singat jugak menjadi pilihan untuk keluar bersiar-siar..
terserlah ke-pua-chu-kang-nya KAN?
HAHAHHAH..
*sila baca slow-slow okey
sebab jangan risau,tedenye gua nak comolot time lu bace..
haishhh!
okey..fesyen yang dulu plak..orang selalu sangat pakai seluar melerek-lerek
siap orang boleh cakap
"ehmm bagus la ada orang tolong sapu lantai"
erkkkk!!!
heloo makcik!berterima kasih la sikit!
fesyen itu sangat cool okey!
kenape cool?
SEBAB GUA LA TU!
hahahahaha
dammm
byebye
muah!

16 comments:

Diari Si Froggie said...

huduh je seluar mcm tu..nmpk cm x berapa kemas.. ekeke..

asyik nk comolot je erk..haha

Anonymous said...

ko tu dh gelamer lah tu..trimas kenyataan ok? haha..suar sgkat kembali ke? bkn pesen zaman kecik dulu ka? hehe

::FAIZ:: said...

itu bkn pesen pmpn ke?

apezs shah said...

Nak buat suar camtu gak..
cam best haha..

aku pengsan katanya..:D

Azmira Yusof said...

stokin hilang sebelah .. sbb tuh xpakai stokin :)

Santan Berlada said...

ko ni kene tukar name la...
akmal gile comolot... haha
gurau je... =P

tringat plak zaman form6 dulu2...
fesyen sluar besar kat bawah... haha
cikgu2 siap dengki
bg limit tuk kebesaran bahagian bawah seluar tu... ^^

Addin said...

haha kelakar k :)

Zana Adieyza said...

galmour ko yer dik.. akk sampai skrg x merasa lg glamour tu.. hahahaha.. walaupun akk bukan kejar glamour, tapi akk rasa nak kejar ko sbb ko glamour sedangkan akk ko ni x seberapa pun.. boleh??

fashion sapu lantai tu pernah jugak akk ko ni cuba.. tapi sekejap jer sbb sayang kat kain.. hahahahha..

Asyraf Arif said...

well, its a trend. nanti trend yang lama akan naik balik. and trend nie lupus dek zaman. tapi so far aku terselamat lagi dari pakai seluar "rumah banjir" nie. HAHA prefer short terus. hahaha

Chan said...

Da follow :D

Unknown said...

tak bole nak abaikan bonjolan2 yg ade tuu la..

harap maaf.. hahah

:D

Kicap Manis Media said...

haha. nice pe. tp model ko tu x nice langsung. nk buat fesyen cmtuh kena pakai skinny, lipat seluar sikit and kasut boat..bkn kasut boot. HEHE. It's a trend. X nmpk aurat pon. comolot lg.

18PL | Manusia yang mempunyai otak di lutut.

SpEak But No vOiCe said...

huhu..lawa ker cmtue??

zahra amir said...

tlong la nak pkai sluar singkat n without stoken..tlong la pham...cm banjir je...

efa said...

err dulu kat sekolah ramai buat mcm tu haha tp tak kena marah yg kena marah sb berlilit tali kasut dekat kaki yg tu pon tak boleh ekeke

Unknown said...

Hai dear akmal azmi
this is my first time reading your blog and all...

totally agree with you
seluar singkat with no socks? come on.. guys can do better then that la..
try pakai benda yang smart2 sikit :)

(my opinion only )

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket