like sampai lebam,if not aku cepuk kang

08 June 2011

sesi temu ramah kaki movie (!) HEEE

aku : mak rabu nie tengok wayang nak?
mak : cite ape? dah bertahun-tahun tak masuk wayang nie..
aku : erkk dulu pon ada wayang ka?? (saja nak kata dulu tak bapa maju)
mak : ada laaa...haishhh(muka senyum)
aku : wayang dulu mcm mana?letak tikar kat bawah duduk ramai-ramai erk?? (ayat nak mintak penampar,nasib tak dapat, HAHAHAHA)
mak : wayang dulu mcm sekarang lah..kusi lipat-lipat ada screen ! (amboii)
(wayang dekat kulim,kusi lipat-lipat jugak ye..HAHAHAH)

aku : ohh ye kew??hahhaah... screen besar tak mak??(soalan nak bg down)
mak : ehmm besar lah jugak..besar dinding tu hah
(sambil tujuk dinding yang paling besar di rumah nie)
aku : (rasa nak pengsan,sebab dinding tu besar sangat) mak biar betul?besar nyaa
mak : erkk agak lah..tapi besar lah ! lebih kurang lah macam tu !
aku : (terus gelak jew lah) ! HAHAHAHAHAH
mak : (teros gelak jugak) HAHAHAHHAHAA

aku terlupa nak tanye
"mak dulu tengok wayang dengan sapa??dengan abah erk??"
kalau pegi dengan abah aku agak-agak tokwan aku tau tak??
HAHAHAHAHAHHAHA

tapi dulu ade kew sotong pirates datang wayang??
HAHAHAHAH
nasib aku tak tau bile sotong nie datang kulim..
kalau tak dah lama aku tembak sotong nie sampai bekecai !
habis tu buat gulai bagi korang makan...
aku tak lalu nak makan
HAHAHHAHA
bile kawan-kawan facebook..kawan-kawan blog nak datang kulim nie
tengok wayang sekali
buat gathering blogger macam diowg buat tu
WAHAHAHAHAHAHAH

pic ni semua aku google je pon,
even big cinema nie sebelah rumah jew,
takan aku nak hegeh-hegeh snap kowt
YE DAK??
hahahahhhah
weyy bosan !
cite baru tak de keluar kew??
adesssssss!

20 comments:

muhamad hanif said...

wahwahwah..

like mother like son..

kaki wayang eh ?

syrupmasin said...

kulim dekat kedah lah kan doe??

Aisyah Aina said...

tak payah tengok wayang...beli vcd cetak rompak lagi bagus :P

SyahmiFikri said...

haha.. snap jer!

serius bila yg dekat ngan umah.. jadi malas nak snap sana sini.. malu len plak kann

miss.Addin said...

wahh ! cinema sebelah rumah je ke ? haha dekat2 :)

teringin nak tgk cinema dulu dulu macam mana rupa ohh .

chemay said...

haha kire macam menurun la perangai suka tgk wayang tuh ne?
:P

aDieyZa said...

mak akk dulu pernah cerita yg abh akk ajak dia tgk wayang.. so ternyatalah yg abh akk dulu dating dgn mak akk kat panggung wayang.. hahahaha..

De'din said...

kelmarin sampai sana,,
tpi x singgah pon tgk wayang,,
cuma singgah men bowl ja..

nanie zainudin said...

hhahahhaa..tak payah cetak rompak aina..download jek kat tenet...hahaha
tp tengok wayang lagi best kot..screen besar meyh..sound best...lagi syok! :)

::FAIZ FARISH:: said...

hm....

Ninaa Haslina said...

amek i kat depan uitm :)

zahra amir said...

pi la tgok kl gangster nnt... lol

khairul akmal azman said...

tgu sok la..kl gengster..

syaimz said...

haha,tak buat sotong bakar sambil tengok movie ke? baru hangit sikit pawagam tu.haha

lilypelangi said...

untung la cinema dekat :p

adwafarahin said...

lama gila x g wayang weyh hahaha

Shairazi Saidin said...

la....orang Kulim ka? hehe. slalu gak la pegi sana...hehehehe. Bowling kt situ mahai gila..haha.

LUTFI SYAFIQ said...

geli aku tgk menatang janggot sotong tu. cm aram. haha

Shamsuddin Amin said...

Lori2,
tyr empat putus sambungan...
sori2,
bru dapat balas kunjungan...^^

ak boleh ikut...? hoho

Asyila Zainuddin said...

tibe2 teringin nk gi tgk wayang pulak.. ngee.. last tgk citer kungfu panda 2.. hehe..

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket