like sampai lebam,if not aku cepuk kang

23 July 2011

aku bukan blogger tegar lah bhai

aku rasa rezeki aku dengan syarikat nuffnang tak lama..sebab metered earnings aku yang berakhir 27jun2011..sob sob sob..sedih sedih sedih ..sekarang nie tiada lagi BE,tiada lagi trafik,and tiada lagi iklan berbayar

no wonder lah..aku dok dpat BE time aku cuti semester hampir 3bulan hari tu..rezeki aku masuk mencurah curah ke landang gandum..kini rezeki aku hilang entah kemana..melayang-layang jee aku rasa....ye lah aku sekarang nie bukan blogger dah...yeahh aku bukan blogger dah acee cee cee cee...

mak aku tanye bape dah duit nuffnang hang?aku pong tunjuk lah acc nuff (yeahh setiap yang berlaku mesti mendapat restu ibu,baru berkat) hahahahah...mak kata nanti dah cukup sekian ratus bawak keluar lah sambil beliau senyum(senyum nak ajak aku pegi melancong la tuh =.=")

aku cakap "mak duit nie dah tak naik dah pon,nie jelah rezeki yang ade" mak cakap balik "laa nape tak naik dah" aku cakap "ehmm blog dah jarang nak update" mak cakap "laa hang update lah"

"terus aku tersungkur"
bila dengar mak cakap
"laa hang update lah"
hahahaha

ohh hello,semua yang aku buat aku bg tau family aku..blog kee facebook ke,makwe ke..ape ke..semua lah HAHAHHA......aceeceeceecee =`)

ohh aku akan selalu update dngan cerita-cerita yang best bila ade cuti panjang yee....bile dah start kelas nie aku update juga tapi semua tak berkualiti *pehhh ayat aku mmg suka sangat bajet bajet baguss gituu...

tahun depan aku ada cuti panjang lagi..mungkin mcm hari tu juga kowt 3bulan..tp tak tau lah..sebarang kemungkinan boleh terjadi bila dengan sistem pengajian tinggi nie.. -.-* tak pon aku kene amek shortsem sebab repeat subject sem nie (astarfirullah istifar istifar final pon belom lagi dah fikir repeat)

dah-dah..ade keje lain lagi nak buat..behbai..

*aku tau korang tak suka blog aku..tapi jangan lah sampai tak jenguk blog aku untuk tambah tarfik niahahah



17 comments:

IMANSHAH said...

dah singgah dah ni

harrazdani said...

bagus laaa broo...yang penting mak support tu....tp bila dah ada masa balik...update laaa bro...biar mak senyum..;)

Wanie Affandi said...

saya pnye nuffnang langsung tak gerak2..sadis..!

Fatin Fadila Fadzil said...

bapak sengal lah kau ni mal . haha
eh , dapat duet ke ?

inche hlovate said...

haha kesian dia BE tak naik.. (padahal diri sendiri lagi teruk huhu)

ZWAN SABRI said...

Untungla hang sbb penah jugak dapat BE.. aku ni langsung x penah dapat BE.. huhu..
Btw, aku pown sama jugak ngan hang.. bila start kelas, langsung xde mood nk update.. HUHU

MySuaraBlog: Dulu Lelaki Tapi Kini Wanita?

semutsengal said...

relax lah,


selagi ada gmbar cik makwe, aku jengah blog kau punya..


HHAHAHAHAHAHAHAHAH

Unknown said...

ecece..keje laen nk buat..apakah?? :D

Ermizi Muhamad said...

Sama laa kita beb... Bila cuti ni, melambung duit nuffnang aku.. hahaha ... ;)

medullaoblongata said...

untungla gf mak tau; hee

Unknown said...

Huhuhu, kayolah kau lepas ni... duit tu buat mas kahwin, baru la special sikit majlis kawen ko.. hahahha

Addin said...

best kan boleh share everything dengan mak & memahami :) kirim salam mak ye .

p/s : sabar k :) btw, lawa cik makwe --> ;)

Anonymous said...

aah.
memang bagus pikir pasal repeat sem.
jahajajahahaha

BubuBobot said...

nuffnang aku entah ke mana dik. lantaklah dia.

teha said...

hahaha ! sporting laa mak !

Zulqarnain Musa said...

tanpa segan follow disini..salam singgah

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket