like sampai lebam,if not aku cepuk kang

26 July 2011

buat silap tu belengas ke? hee

(ohh pic nie mmg macam ajaran sesat sikit,tp okey je HAHAHA)
in subject occupational safety and health
HIRARC stand for
Hizard Identification,Rick Asessment and Rick Control
bukan nya
Hizard International lah mal hoi ><"
puan unit penyelidikan dan latihan industri (upli) tu perli-perli aku -.-*
(upli tu unit penyelidikan dan latihan industri ke?ahh lantak kalau ta betul)

lagi satu..lagi satu...dalam bell
KEDAH sahaja!
bukan kedah state..
Sebab all of you know kedah is also state of malaysia!

|tiba-tiba aku terima kritikan dengan senyuman haaaa|

HAA lagi-lagi
in statistics have are 2 type of data
|quantitative|
and
|qualitative|
bukanya
|group data|
and
|ungroup data|
niahahaha kelakar jee aku rasa,nasib quiz jee..saba saba..hahah

patut lah dekat uitm ade diploma kuantitatif..
hahahhaha

-Okey aku rasa macam belengas cita semua nie kat hampa semua-


*jom lah kite buat silap selalu-selalu agar kite belajar dari kesilapan itu

akan ku guna konsep
(BELAJAR DARI KESILAPAN,BUKAN BELAJAR DARI PENIPUAN!!)
*tetibe sentap =)

9 comments:

syrupmasin said...

hampa tuh same ke dgn hangpa??

nurAMALLINA said...

aku benci orang belajar dengan cara menipu.

DanieL AdiE said...

Betol2..belajar dari kesilapan..

zOeY zAu YaH said...

serius ckp x paham satu hape pun haha

cucu umie said...

ayie tahu quantitative, quatitative and soon..ad dlm slyybus math tahun satu..gugug btw, belajar dri kesilpan itu perlu ttpi jgn sellu bt silap

muhamad hanif said...

nama pun belajar,

biasalh tu buat silap =)

myFirdaus said...

blajar dr kesilapan, bru diri maju. tp jangan buat silap selalu. :)

Eha Solehah said...

hi.... si jejaka... sy ingin mengatakn... blog kamoo unik dan simple... sy suka blog kamoo... hehehehe
http://ehasolehah.blogspot.com/

Nesa Wazir said...

nesa pnh dgr, bile kite berhenti buat silap same dgn kite berhenti belajar :D

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket