like sampai lebam,if not aku cepuk kang

19 July 2011

Contest saya dan kaca mata !

Okee..entry ni tak berapa nak iklas..sebab asyraf arif dok paksa-paksa aku suroh masok contest...haishhh,,,na juga aku sepak hidup hidup -.-" HAHAHA..okey intro gua gurau-gurau kasar..so jangan ikowt

Oke, first of all kita tengok banner penganjur dulu oke. (penganjur kata suruh letak banner dia, kalau tak nanti tak dapat berkat ! haha) oke tengok nie . . . aku copy and paste je.. *cakap ta iklas kan?copy jew lah HAHAH
Okey contest anjuran LYA IDMA 
aku dok masok contest tapi tak penah menang.....
(okey tu jewlah nak cakap supaya cik lya idma simpati sikit kat aku)

pic nak dipertaruhkan ialah
okeyy lantak lah nak letak pic ape pong kan..dah pic satu nie je yang aku ade!hahaha...so nak taur latar belakang pic nie erk?okey location die dekat tempat aku kerja sbgai teacher math dulu....kire nye nie dekat meja aku lah..mmg bosan nak mapos padahal classwork bersepah aku tak tanda time tu..kesian budak-budak tu dpt teacher mcm aku nie..photografer die mesti lah aku sbb meja aku kan? HAHAHA.. so itu jelah intro pasal pic nie..

okey tu jelah byebye
HAHAHAH

*EHH SAYA IKLAS LAH..SAJE JE BUAT-BUAT TA IKLAS..
BARU BEST KAN?
HAHAHA


5 comments:

Asyraf Arif said...

eee, kimak kau buat kerja tak ikhlas ! hahahaha sial -.-'

:: cikNuurul :: said...

wowww,..ehhe,..ikhlas la join,kot2 mnang nnti,.hdiah jd xbrkat lak,.ehhe,..gdluck dik,.

Unknown said...

perghh aku igt kau yg pakai tudung dekat atas tuh..baru nk puji cantek..rupe nye gamba kau yg dekat bawah tuh..ta jd terus :D

semutsengal said...

kau mesti kedekut nak senyum kan, sebab tu kau tutup mulut !

Anonymous said...

hengseng dah pic tu.
nerd pon ada sikit2
:)

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket