like sampai lebam,if not aku cepuk kang

18 July 2011

sape nak degar aku merepek =)

aku pon bosan bhai tade kelas.....bile cuti nie semua aku tak prepair lagi....yang paling aku tak prepair ialah nak jual kereta nissan depan hencik bad ><" dalam subject BEL die tu -.-" HAYAAAA.. nak juga aku ponteng tau!

ohh anyway aku tngah cuti nie..padahal tade lah cuti sangat pong sbb nanti kene ganti balik HAHAHAHA...kenape cuti??biaselah nak meraikan para-para graduan kan..ape lagi istiadat konvoksyen lah bhai,konvo tu hari sabtu,ahad,isnin,tapi kelas cancel sampai selasa..amecam meriah kan.. HAHHA..meriah ta meriah ganti balik bhai..haihh aku lemah betol dengar ganti-ganti nie...org konvo aku yang penat..keh keh keh....saje aku buat terok padahal packing beg je pong....

lepas tu bersepah lah muka aku nie dekat gerai-gerai konvo diowg tu,tengok bunga la,tengok baju lah,kasot lah,tengok air la (air pon aku na tengok kan?),lepas tu jumpa bear besar alam dekat gerai nie..bear yang akim pegang tu....besar kan...kalau aku beli aku nak bagi dekat awek aku..so sape nak jadi awek aku?mai mai mai HAHA

*nampak sngt aku tade modal nak buat entry ape kan? HAHAHA... dah lah panas....huh sambil buat entry sambil bogel dalam selimut,,sebab panas sangat negeri kedah nie..hayaaa -.-" negeri mane tak panas?aku nak apply transfer nie...hahah..dah chow dulu =)
motif aku letak gambar die apekah?adessss....
*saje nak tumpang populariti -.-"
niahahahhahaha

15 comments:

Zana Adieyza said...

apa kata mal beli jer bear tu utk akk?? birthday akk pun x lama lg ni.. hahahahaha..

aqmalazmi said...

hah cepat cepat..mal belikan untuk akak semperna satu tahun akak dengan hencik suami akak =)

Unknown said...

lama la tak dengar cerita pasal akim...heheheh..

eh!!4 perenggan cerita pasal kamu.
gambar akim yang secoet tu jugak akak nampak..
hahahhah

Anonymous said...

hahaha... igkan pasal c akim nih..

::FAIZ:: said...

PINGSAN

Azwa Mohamad said...

hah hah hah, sapa suruh kau tak tanam pokok jati banyak2 kat kedah... barulaa sejuuuuk :D

medullaoblongata said...

aku nak bear sekali dgn ice cream?

Umie Nadhirah said...

Panas betul bunyi kau. haha

jom kite kapel. haha(gara2 nak dapat bear)

oh ye, nak lagi panas datang ar Sarawak.

mr.syazwan said...

pening entri ko ni

buat ku nak sendawa

huhu

dayu_myself said...

bro...nak jadi macam akim ke bro??
hensem2...

satu bear bro...aku nak gak..hahaha

Nesa Wazir said...

meh transfer temerloh..sjuk je...pagi la :P

nak nak bear XD!!

*cik syu* said...

hehhe . ni bukan ker blogger yg sedih pasl buah hati ker dl ?? skang dh ltk gmbr mkwe skali .. hehe .. moga bahagia k ..

Unknown said...

err..bogel pon nk cerite ke kau nih..ishhh..haha :D

semutsengal said...

Ala,

takda gmbar malas aa komen.


dslr mana ?



AHAHAHHAHAHAHA

Emancipated Pt Ltd. said...

aku peminat akim !

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket