like sampai lebam,if not aku cepuk kang

26 August 2011

BELATED,so nak kata aku nyanyok la nie -.-"

okey tak dinafikan,semalam sehari suntuk menghadap blog,almaklom lah renovate untuk raya katakan +___+" sampai kan cik makwe pon diabaikan niahahha..yalah dah orang tu cakap nak tidur,takan aku nak teman pulak,maur die sepak aku laju-laju nanti .
rupanya masih ada yang sayang,sambil usap air mata sendiri walaupun diri nie hipokrit gila babi,sedar tak sedar ada juga stalker sayang kan blog nie sob sob(drama melayu)

ehee,terima kasih lah semua,sebab tak jemu-jemu menyokong aku dalam dunia blogger nie,sambil lambai tangan ala-ala ratu terima award walaupun naik pentas mengangkang (oh aku penah tengok lady gaga mengangkang time naik pentas tau)-.-" 

actually,blog ni baru setahun jagung,20/8 hari tu blog nie sambut birhday buat kali pertama,memandangkan aku nie bakal masuk ustaz pilihan so aku mengambil keputusan supaya tidak menyambut happy belated birthday untuk blog nie,niahahha


last but not least
HAPPY BELATED BIRTHDAY 
(aku dah hadiahkan blog nie baju baru,semperna birthday dia 7hari yang lepas)
*memang aku terlupa pon tarikh wujudnya blog nie,so what? HAHHA

*control mal control,orang tengok tuw-.-"


23 comments:

myra yusreena said...

hoho hepy belated bfdae wahai belog!! >.<

::FAIZ:: said...

nmpk matang

thslly said...

Yuhuuu~
First time kat sini .
Ayat entri sempoi2 ja. bestttt . theheee :P

Adam Ikan said...

haa . meyh dtg claim bahulu pandan kat bloq

baek nyea giv kasi clbrate bloq ko nie

hepi bufday bloq

vendoline said...

gempak giler..sampai 7 hari belated.hehe

Azwa Mohamad said...

kahkahkah!!!
sama la kita, befday blog pun tak ingat...
ntah bila la, tapi for sure bulan 12

BubuBobot said...

err bila blog aku wujud ha? haha lupa!

semutsengal said...

waa,

engineer renovate blog lah.


cool ! dah dotcom takkan nak delete kot ? kalau aku ok lagi.

YouSOF said...

Nyanyok tu menunjukkan kita banyak fikir hahaha.. Tapi harap² kits bebas dari penyakit tu la.. ;D


HAPPY BELATED BIRTHDAY tuk blog kesayangan kau nih! Aku pun tak berapa ingat blog wangi aku punya birthday. heheh

Unknown said...

haha , kabot la !

[k]o{q}i[n] said...

hepi anniversary

Unknown said...

terlupe itu kn normal..hehe

khairul akmal bin azman said...

nampak makin suci blog ko...hehe

IMANSHAH said...

dah nak balik dah


Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

Unknown said...

OMG! baru setahun tp u femes hehehehe

aLyn Lina said...

hepy bufday tuk belog akmal azmi..hehe

Ainn Hazwany said...

awwhhhh. best blog ni ! ;)

Unknown said...

wiwiit ta de cake ke?? :D

saya dewi said...

happy belated bornday encek belog. pih suruh tuan belog mandikan pih. setahun dah tak pena pena hang mandi belog. kekeke =P

Ryan Ervan said...

selamat hari jadi blog hahaha..

meh tiup lilin..

Chan said...

haha! happy belated birthday blog! :P

Abu Bagi said...

happy belated jugak tuk blog ko..blog aku masi baby lagi hahahaha
oh bestday blog dapat baju baru blog jugk la hahaha nice..

eik`S noName said...

hihihi...blog ade birthday...hehehe...
hahhpy besday...lau blog nie nak duet rya..suh blog nie meh jalan kat blog esyad...hehehe

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket